مالک شرکت کنتورسازی ایران از زندان مدیران را عزل و نصب می کند! +سند

0

شرکت کنتورسازی قزوین یکی از شرکت‌هایی است که سازمان خصوصی سازی آن را واگذار کرده است. این شرکت با چند دهه سابقه در تولید کنتور برق و کنتور‌های مکانیکی در سطح خاورمیانه، دچار بحران مالی شده و ماه‌ها حقوق کارگران خود را پرداخت نکرده است.

این شرکت که از سال ۱۳۸۷ وارد بخش خصوصی شد به خاطر سوء مدیریت، با بحران مالی روبرو شد. به طوریکه بنابرگزارش‌های منتشر شده کارخانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ کارگر داشته که طی دو تا سه سال گذشته تعداد کارگران به حداکثر ۲۰۰ کارگر تقلیل یافته است.

به گفته مسعود بابایی مدیرکل اداره کار، تعاون و امور اجتماعی استان قزوین، در حال حاضر مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت کنتورسازی در حبس بوده و این شرکت با ۱۷۵ کارگر که ۱۷۰ نفر از آن‌ها قرارداد موقت دارند، همچنین بدهی ۱۴۰ میلیارد ریال بابت حق بیمه تأمین اجتماعی تقریباً تعطیل است.

اما حالا سهامدار شرکت در زندان به سر می برد؛ اما شواهد حاکی از مدیریت وی در زندان می کند.

به گفته کارگران؛ مالک کارخانه در اسم، در زندان است؛ اگر نیاز باشد می تواند تماس بگیرد و با مسئولان استانی ارتباط بگیرد. او حتی مدیر عامل شرکت را هم در زندان عزل و نصب می‌کند.

وضعیت شرکت کنتورسازی ایران مدیرعامل کنتورسازی لیست واگذاری‌ سازمان خصوصی سازی سید علی عاملی کیست سهامداران شرکت کنتورسازی ایران سازمان خصوصی سازی دستگیری احمد علی عاملی اخبار شرکت کنتورسازی ایران

منبع : خبرگزاری دانشجو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ