علی فتاحی سرپرست فدراسیون والیبال شد +سوابق

0

طی حکمی از سوی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، علی فتاحی به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: شایسته است ضمن انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اقدام نمایید.

پیش از این افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال فعالیت می کرد. ثبت نام برای حضور در انتخابات این فدراسیون صورت گرفته اما هنوز تایید صلاحیت نامزدها مشخص نشده است.

افشین داوری که از آذرماه سال گذشته به عنوان سرپرست فدراسیون جانشین احمد ضیایی شده بود، برای ریاست اقدام و ثبت نام کرد اما وزیر ورزش ضمن مخالفت با استعفای وی، اعلام کرد داوری باید بماند و شرایط برگزاری انتخابات را فراهم کند. اما ظاهرا فشا برخی نهادهای نظارتی باعث شد تا وزیر ورزش تصمیم به کنار گذاشتن وی بگیرد.

فدراسیون والیبال ایران علی فتاحی کیست سوابق مسعود سلطانی فر انتصابات دولت روحانی انتصابات جدید افشین داوری کیست اخبار وزارت ورزش و جوانان اخبار والیبال

علی فتاحی در پایان درباره اینکه نداشتن تجربه در مدیریت کلان ورزشی نمی‌تواند برایش مشکل ساز شود، خاطر نشان کرد: من قبلأ در کمیته آموزش فدراسیون مسئول پروهش بوده‌ام. ضمن اینکه در هیئت والیبال استان البرز مسئول کمیته آموزش هستم و ریاست والیبال غرب کرج را هم بر عهده دارم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ