بیوگرافی عیسی آل کثیر بازیکن گلزن پرسپولیس +عکس

0

عیسی آل‌کثیر Issa Alekasir متولد ۱۸ بهمن ۱۳۶۸ ( قد : ۱۸۳) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای تیم فوتبال پرسپولیس بازی می‌کند.

وی در زمان عضویت در تیم آلومینیوم هرمزگان، آقای گل رقابت‌های لیگ آزادگان ۹۴–۱۳۹۳ شد.

همسر عیسی آل کثیر بیوگرافی فوتبالیست ها بیوگرافی عیسی آل کثیر بیوگرافی بازیکنان اینستاگرام عیسی آل کثیر Issa Alekasir

استقلال اهواز

آل‌کثیر در فصل ۲۰۱۱ برای تیم فوتبال استقلال اهواز به میدان می‌رفت.

پیکان

در فصل ۲۰۱۳–۲۰۱۲ لیگ، او در ۱۲ مسابقه برای تیم فوتبال پیکان به میدان رفت.

البدر بندر کنگ

در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۳ او در ۱۹ مسابقه برای باشگاه فوتبال البدر بندر کنگ به میدان رفت و ۷ گل هم زد.

آلومینیوم هرمزگان

در فصل ۲۰۱۵–۲۰۱۴ آل‌کثیر در ۳۳ بازی برای تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان به میدان رفت و ۲۱ گل زد.

نفت تهران

از فصل ۲۰۱۵ لیگ تا ۲۰۱۸، آل‌کثیر در ۶۳ مسابقه برای تیم فوتبال نفت تهران به میدان رفت و در لیگ فوتبال ایران ۱۲ گل هم زد. او با نفت در جام حذفی فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵ به قهرمانی دست یافت.

پیکان

در ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، آل‌کثیر با قراردادی یک ساله به تیم فوتبال پیکان پیوست و شاگرد مجید جلالی در این تیم شد. در طول یک فصل بازی برای این تیم، وی توانست در ۲۵ حضور در ترکیب اصلی، ۸ گل بزند.

صنعت نفت آبادان

آل‌کثیر پس از توافق با مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، در لیگ برتر نوزدهم، شاگرد دراگان اسکوچیچ شد. او برای یک فصل در این تیم به میدان رفت و در مجموع، ۲۶ بازی و ۱۲ گل در لیگ حاصل کار او بود.

همسر عیسی آل کثیر بیوگرافی فوتبالیست ها بیوگرافی عیسی آل کثیر بیوگرافی بازیکنان اینستاگرام عیسی آل کثیر Issa Alekasir

پرسپولیس

در ۱۱ شهریور ۱۳۹۹، آل‌کثیر با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

نخستین بازی او برای پرسپولیس، در ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در ورزشگاه بنیاد قطر در مسابقه‌ای برابر التعاون بود که با پیروزی ۱ بر ۰ پرسپولیس، همراه شد.

در تاریخ ۳ مهر ۱۳۹۹ به همراه تیم پرسپولیس مقابل الشارجه امارات با به ثمر رساندن ۱ گل باعث برتری ۴ بر ۰ پرسپولیس شد.

در تاریخ ۶ مهر ۱۳۹۹ به همراه تیم پرسپولیس مقابل السد قطر در دقیقه ۸۹ با ضربه سر موفق به گلزنی شد و تیم پرسپولیس به یکچهارم نهایی جام باشگاههای آسیا راه یافت.

در تاریخ ۹ مهر ۱۳۹۹ به همراه باشگاه فوتبال پرسپولیس در مقابل باشگاه فوتبال پاختاکور با به ثمر رساندن ۲ گل، باشگاه فوتبال پرسپولیس را پیروز این مسابقه کرد و این باشگاه به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ راه یافت.

خانواده و زندگی شخصی

اصالتا در شهر میانرود دزفول به دنیا آمده است، از همان کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشته است به درس و مدرسه اصلا علاقه نداشته و تحصیلاتش تا مقطع زیر دیپلم می باشد و تمام تمرکز و هدف دوران کودکی و نوجوانی اش را روی فوتبال گذاشته است

آل کثیر در سن ۱۸ سالگی واد تیم شهردازی دزفول شد، اولین حضورش در لیگ برتر ایران سال ۲۰۱۱ بود که برای تیم فوتبال استقلال اهواز به میدان می‌رفت.

همسر عیسی آل کثیر

این چهره مجرد است و هنوز ازدواج نکرده، در برخی کانال های تلگرامی شایعاتی در مورد ازدواج وی شده بود که هیچ کدام حقیقت نداشته است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ