دیجیتال اوشن چیست؟

0

شرکت دیجیتال اوشن DigitalOcean از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات ابری در دنیاست که اتفاقاً کاربران ایرانی زیادی هم دارد. این شرکت بهمن ۱۳۹۷ در اقدامی بی‌سابقه کشور ایران را تحرم کرد.

شرکت دیجیتال اوشن که یکی از معروف ترین میزبان‌های ارائه دهنده سرور و رایانش ابری در جهان به شمار می‌رود، طی اطلاعیه‌ای به مشتریان خود اعلام کرد که دیگر به دامنه های .ir سرویس نخواهد داد.

دیجیتال اوشن با ارسال ایمیلی به مشتریان خود اعلام کرده که به دلیل پیروی از تحریم های ایالات متحده، دیگر به دامنه هایی ایرانی .ir سرویس نخواهد داد و کاربران تنها ۷۲ ساعت فرصت دارند تا نسبت به انتقال سرویس خود اقدام کنند.

بسیاری ار کاربران در توییتر گلایه کرده‌اند که زمان در نظر گرفته‌شده برای انتقال سرویس بسیار کم بوده، اما اینطور که پیداست، شرکت دیجیتال اوشن بر روی تصمیم خود پا فشاری دارد و هیچ‌گونه رحمی نیز در این بین به کاربران ایرانی نخواهد کرد.

شرکت های ارائه دهنده رایانش ابری دیجیتال اوشن چیست دیجیتال اوشن خرید سرور دیجیتال اوشن خرید اکانت دیجیتال اوشن انواع تحریم ها علیه ایران آخرین وضعیت تحریم ها علیه ایران

دفتر مرکزی دیجیتال اوشن در نیویورک قرار دارد و یکی از معروف‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده زیرساخت رایانش ابری در جهان محسوب می‌شود. این شرکت میان تیم‌ها و مجموعه‌های ایرانی نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است و یکی از رقبای اصلی سرویس کلاد آمازون و مایکروسافت به شمار می‌رود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ