نظر جالب مریلا زارعی درباره دریافت یارانه نقدی

0

مریلا زارعی با حضور در برنامه “هفت” شبکه سه سیما طی گفتگویی در ارتباط با نقشهایی که در سینما می‌پذیرد، گفت: سینما خیلی قابل پیش‌بینی نیست اما آرزو دارم همان اهداف سالهای اولم یعنی جلب توجه مردم را همراه کنم و تریبون مردمم و زبان دردها و زنجهای آنان باشم. امیدوارم نقشهای بیشتری نصیبم شود تا نقشهای بهتری را بازی کنم.

وی افزود: هنوز خیلی با اهدافم فاصله دارم گرچه سعیم را کردم. در سینما نه ولی در ارتباط بیشتر با مردم نزدیک شدم این هم به دلیل نقشهایی بوده که طی مدت اخیر بازی کرده ام. امیدوارم مردم مرا بعنوان نماینده خودشان جلوی دوربین ببینند نه بخاطر کسی که در این سینما بازی میکند و شهرتی دارد.

مصاحبه مریلا زارعی مریلا زارعی فیلم مریلا زارعی عکس مریلا زارعی بیوگرافی مریلا زارعی

مریلا زارعی در ارتباط با برخی اتفاقات اخیر و صحبتهایی درباره بازیگران زن سینما نیز این چنین گفت: گاه دیدم برخی به بازیگران زن سینما بی حرمتی و ما را آزرده کردند؛ احساس کردم مظلوم واقع شدیم گرچه مسئولین سعی کردند دل ما را بدست بیاورند.

وی افزود: علی رغم میل باطنی پیگیری کردیم این موضوع را به نقطه نامطلوبی هم برسانیم. اما آنچه مسلم است این خواهد بود که مردم و تاریخ ما را قضاوت می‌کنند. الان عمل ما نشان داده که چقدر کار ما درست بوده است. به گمان من، هیچ کدام از همکاران من پایشان را از یک سری خطوط بیرون نگذاشتند.

این بازیگر در نکته ای گفت: من مریلا زارعی موظفم توصیه ام به مسئولین باشد نه مردم؛ شما امکانات رفاهی را در اختیار مردم قرار بدهید مردم خودشان یارانه نمی‌گیرند. اما منی که جایم گرم است و سقفی بالای سرم دارم و جایزه و دستمرد خوب هم میگیرم، نمیتوانم از عزیزی خواهش کنم که یارانه نگیرد.

مریلا زارعی در پایان بیان داشت: آرزو دارم اختلافاتی که بین تهیه کنندگان است کنار گذاشته شود چون قشر ضعیف سینما و بخصوص زنان بازیگر و سینماگر آسیب می‌بینند. امیدوارم حرفهای قشنگ مسئولین هم عملیاتی و حال همه خوب شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ