ساخت «زیرخاکی۲» آغاز می‌شود

0

در حالی که پیش از این با مشکلاتی که در بازپخش «زیرخاکی» پیش آمده بود، ابتدا ساخت فصل دوم سریال در هاله ای از ابهام قرار داشت و سپس رضا نصیری نیا تهیه کننده «زیرخاکی» از تلاش برای رفع مشکلات پیش روی کلید خوردن این سریال خبر داده بود، با حل این مسائل تصویربرداری فصل دوم آن به زودی آغاز خواهد شد.

معرفی فیلم و سریال سریال های در حال ساخت سریال زیرخاکی بازیگران سریال زیرخاکی اخبار فیلم و سریال اخبار تلویزیون

فصل اول «زیرخاکی» با پخش در رمضان سال جاری توانست عنوان پربیننده ترین سریال رمضانی را از آن خود کند و حالا با فراهم شدن شرایط، ساخت ماجراهای فریبرز باغبیشه ادامه پیدا می کند.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، امید روحانی و اصغر نقی زاده بازیگران اصلی و رایان سرلک بازیگر خردسال این مجموعه تولید سیما فیلم هستند و اسامی بازیگران تازه ای که به پروژه می پیوندند نیز به مرور رسانه ای خواهد شد.

همچنین تاکنون حضور این عوامل پشت صحنه نیز در سریال قطعی شده است: مدیر فیلمبرداری: داوود محمدی، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، طراح صحنه: حسین کرمی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح گریم: عباس عباسی، دستیار یک کارگردان: میثم نجفی، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی، آهنگساز: آرش بادپا، منشی صحنه: مرجان تاجیک، مدیران تدارکات: مهران مداحیان، حسین لنجابی، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

منبع : سینما پرس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ