مبل مخملی، درخششی در نشیمن خانه

0

پارچه مخمل به دلیل بافت خاص، نرمی و لوکس بودنش می تواند در دکوراسیون خانه به گونه ای استفاده شود که فضای داخلی را انحصاری و ویژه کند.

نکات مهم در خرید مبل مبل مخملی مبل لوکس زیباترین دکوراسیون دکوراسیون داخلی پذیرایی ایرانی دکوراسیون داخلی دکوراسیون خلاقانه دکوراسیون خانه دکوراسیون پذیرایی و حال دکوراسیون ایرانی پارچه مخمل نکات مهم در خرید مبل مبل مخملی مبل لوکس زیباترین دکوراسیون دکوراسیون داخلی پذیرایی ایرانی دکوراسیون داخلی دکوراسیون خلاقانه دکوراسیون خانه دکوراسیون پذیرایی و حال دکوراسیون ایرانی پارچه مخمل نکات مهم در خرید مبل مبل مخملی مبل لوکس زیباترین دکوراسیون دکوراسیون داخلی پذیرایی ایرانی دکوراسیون داخلی دکوراسیون خلاقانه دکوراسیون خانه دکوراسیون پذیرایی و حال دکوراسیون ایرانی پارچه مخملنکات مهم در خرید مبل مبل مخملی مبل لوکس زیباترین دکوراسیون دکوراسیون داخلی پذیرایی ایرانی دکوراسیون داخلی دکوراسیون خلاقانه دکوراسیون خانه دکوراسیون پذیرایی و حال دکوراسیون ایرانی پارچه مخمل

در دنیای مد، به کارگیری پارچه مخمل، در برخی موارد موجب درخشندگی و شاخص شدن آن دکوراسیون می شود. اما در حال حاضر آنچه که مهم است، نحوه استفاده از آن در دکوراسیون های معاصر و امروزی است. البته برای استفاده از مخمل در دکوراسین داخلی خانه باید نکته هایی را رعایت کرد تا زیبایی بصری آن حفظ شود. در این مطلب از مجله دلتا به پاره ای از کاربردها مبل با جنس مخمل اشاره می شود.
استفاده از مخمل در اتاق نشیمن

در یک اتاق نشیمن سفید رنگ استفاده از مبل با جنس مخمل پیچیدگی خاصی به فضای اتاق می بخشد. در عین حال که سایر وسایل مات و کدر هستند، مبل مخملی نقش اصلی را در این دکوراسیون بازی می کند.
استفاده از مخمل در دکوراسیون داخلی خانه باعث درخشان شدن و مشخص شدن بعضی از قسمت ها می شود.حتما نیازی نیست که روکش ها یا مبل های خانه از مخمل باشد در یک اتاق نشیمن کلیه مبلمان می تواند پارچه های غیر مخمل داشته باشند و تنها کوسن هایی که روی مبل ها قرار می گیرد مخملی باشند.
استفاده از مخمل در سالن غذا خوری

برای استفاده از مخمل می توان با وجود یک میز قدیمی چوبی در میانه سالن به همراه یک لوستر کلاسیک بالای آن در کناره پنجره ای قدی فضایی مینیمالیستی ایجاد کرد که حضور صندلی هایی به روکش مخملی به رنگ سبز با پایه هایی که هم رنگ میز وسط است راحتی و زیبایی و روشنی را هم زمان ایجاد کند.

در سالنی با دیوارهای تیره رنگ فضایی سرد و تاریک اما زیبا ایجاد می شود اگر این رنگ تیره از طیف آبی یا سورمه ای باشد.

منبع : مجله دلتا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ