شب بزرگ آنتونیو بلانکو با حضور احتمالی در ترکیب مقابل آلکویانو

0

آنتونیو بلانکو بازیکن ۲۰ ساله شاید چهارشنبه در بازی کوپا مقابل آلکویانو یکی از خاص ترین لحظات دوران ورزشی خود را داشته باشد اولین بازی در تیم بزرگسالان رئال مادرید. زیدان در نظر دارد که این هافبک را در لیست قرار بدهد و احتمالا این بازیکن یا به عنوان یار فیکس یا به عنوان نیمکت نشین به میدان خواهد رفت.

بلانکو که از ۲۰۱۳ به آکادمی رئال مادرید آمده بیش از هفت سال است که در آکادمی رئال حضور دارد. او در پست هافبک دفاعی بازی می کند یعنی هم پست کاسمیرو است که تاکتیک پذیری و دید بازی خوبی دارد. او به خوبی بازی را به جلو حرکت می دهد، شوت می زند و جایگیری خوبی دارد. او فقط ۱۷۶ سانتی متر قد دارد که به سختی دریبل می خورد و در زمینه توپربایی و قطع توپ هم خوب کار می کند.

بلانکو در تابستان گذشته در قهرمانی رئال مادرید در چمپیونزلیگ جوانان نقش مهمی داشت و در این فصل نیز از بازیکنان مهم کاستیای رائول است. او در رده های پایه اسپانیا نیز همیشه حضور ثابتی داشته و از ماه سپتامبر نیز کارش را در تیم زیر ۲۱ سال آغاز کرده چرا که قبل از این قهرمان یوروی زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال و نایب قهرمان جام جهانی زیر ۱۷ سال شده است. رئال در تابستان گذشته پیشنهادهای لالیگایی زیادی برای فروش آنتونیوبه صورت قرضی داشت اما باشگاه تصمیم گرفت که به او اعتماد کند و فعلا اینبازیکن را حفظ کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ