وینیسیوس:«بهترین خوشحالی گلم با عینک یک چشمی بود؛ ترسی از لو دادن توپ ندارم»

0

وینیسیوس جونیور پدیده برزیلی رئال مادرید با آخرین نسخه نشریه مد بریتانیی “گافر” صحبت کرد. او برای لباس های والنتینو تبلیغ کرد و گفت که بزرگترین نقطه قوتش در ذهنش است و هرگز از سبک دریبل زنی خود دست نمی کشد.

بهترین ویژگی” نقطه قوت من همیشه این بوده که ذهن آماده ای داشته ام. هرگز، هرگز ناامید نمی شوم. همیشه به کاری که انجام می دهم، مطمئن هستم. از سال 2020 چیزهایی یاد گرفتیم، مثلا این که از هر روز و هر لحظه خود استفاده کنیم چرا که نمی توان به فردا امیدوار بود. درون و بیرون زمین همین طور است. وقتی کرونا شروع شد، هیچ کس باور نمی کرد و هنوز هم نمی توانیم باور کنیم. سعی می کنیم که از هر لحظه طوری لذت ببریم که انگار آخرین روز زندگی ماست.”

سبک خودش” جسارت ذاتی من در زمانی که تیم در بازی عقب افتاده یا نتیجه مساوی است، کمک می کند. ترسی از لو دادن توپ یا بازی با آزادی عمل ندارم. همیشه همین گونه خواهم بود تا دیگران به من باور داشته باشند.”

همیشه به خانواده کمک می کنی” بزرگترین رضایت من این است که ببینم خانواده و دوستانم به کارم افتخار می کنند. پدرم همه کار برای من و خانواده ام انجام داد. همیشه همه تلاش خود را داشتیم تا زندگی بهتری داشته باشیم. هدف من این است که به همین مسیر ادامه بدهم، بهتر شوم و سعی کنم که  به افراد مختلفی کمک کنم.”

مبارزه با نژادپرستی” باید این جنگ را ادامه بدهیم. همیلتون، لبران جیمزف نیمار و … از صدای خود استفاده کردند و همیشه از هر قرصتی برای صحبت در مورد نژادپرستی استفاده کردند و کاری که می کنند همیشه مهم است. به جنگیدن برای برابری ارائه می دهم. راستش را بخواهید این یک جنون است که هنوز در این باره صحبت می شود چرا که انتظار دارم که بچه های نسل بعد با چنین معضلی مواجه نشوند.”

بهترین خاطره کودکی” پیروزی فلامنگو در سال 2009 با حضور امپراطور (آدریانو ریبریو) راستش را بخواهید قبلا زیاد فوتبال دیدن را دوست نداشتم و ترجیح می دادم بازی کنم اما در آن لحظه و در زمانی که امپراطور برگشت، زندگی من عوض شد. همه بازیهای آن فصل را دیدم و خاطرات آن لحظات بی نظیر بودند.”

بهترین خوشحالی گل”یادم است که بعد از اولین گلم در فلامنگو عینک یک جشمی زدم که بهترین خوشحالی من بود. معمولا بهترین خوشحالی ها آنهایی هستند که به سمت هواداران می دوی اما در حال حاضر به خاطر این کار کارت زرد نشان می دهند، به همین خاطر وقتی هواداران برگردند هم نمی توان این کار را کرد. حقیقت این است که در آن لحظه نمی دانستم چه کار کنم. برای خوشحالی رفتم و یک نفر از هواداران به سمتم عینک پرتاب کرد، برداشتم و آن را به چشمانم زدم. همه چیز ناگهانی بود و عکسش هم خیلی خوب شد (می خندد). همه چیز عالی بود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ