اضافه شدن وینیسیوس به لیست ناکامان پرشمار رئال مادرید

0

حذف رئال مادرید در مقابل آلکویانو قطعا ضربه شدیدی به رئال خواهد بود. بسیاری از بازیکنان رئال به خاطر این شکست مورد انتقاد قرار گرفتند که یکی از آنها وینیسیوس جونیور بود.

بازیکن برزیلی در ترکیب اصلی قرار گرفت و فرصتی طلایی داشت تا پس از چند هفته بازی نکردن خودش را نشان بدهد اما این اتفاق رخ نداد. زیزو به او ۹۰ دقیقه بازی داد و پیش از شروع وقت اضافه این بازیکن را از زمین بیرون کشید. او دقت کافی را نداشت، هشت توپ را لو داد، چهار دوئل را برد و حتی یکی از سه دریبل خود را هم با موفقیت پشت سر گذاش. او در دقیقه ۷۸ یک موقعیت تک به تک خوب داشت تا گل دوم را بزند اما نتوانست دروازه خوزه خوان را باز کند و در بازگشت همین صحنه،الکویانو گل تساوی را زد.

فصل وینیسیوس در رئال مادرید بیش از ان که امیدبخش باشد، نگران کننده است. در حقیقت بازیکن برزیلی با وجود شروع فصل امیدبخش و گلزنی مقابل وایادولید و لوانته به تدریج کم و کمرنگ تر شد. زیدان در بازیهای حساسی نظیر بارلونا، سویا و اتلتیکو از او در ترکیب اصلی استفاده کرد اما فشارها به وینیسیوس باعث شد تا بازی او به شکل قابل توجهی افت کند. او حالا آخرین گزینه در سیستم چرخشی وینگرها است و بازگشت هازارد و عملکرد خوب اسنسیو باعث شده تا جای زیادی برای او برای حضور در پست محبوبش بال چپ وجود نداشته باشد. وینیسیوس حالا در سومین فصلش در رئال به سر می برد و به نظر می رسد که انتظارات از او خیلی بیشتر است.

از سویی اخیرا از مکالمه وینیسیوس و مارسلو روی گل اول آلکویانو منتشر شده که شماره ۲۰ رئال مادرید از مهار بازیکن مقابلش جا می ماند و مارسلو با عصبانیت به او می گوید” گند نزن وینی، گند نزن!”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ