گارد قدیمی باز هم زیدان را نجات داد؛ کسب پیروزی پس از ۲۱ روز

0

رئال مادرید پس از ۲۱ روز پیروز شد. بدین ترتیب رئال یک دوره ناموفق را با کسب دو شکست و یک تساوی به پایان رساند.

از زمان سفر بحث برانگیز به پامپلونا و بازی در زمین برفی، رئال مادرید به بحران فرو رفت. رئال در مقابل اوساسونا دو امتیاز را در مسیر لالیگا از دست داد و بعد از آن با شکست مقابل آلکویانو و بیلبائو با جام حذفی و سوپرجام وداع کرد. در حقیقت هواداران رئال مادرید دو هفته پرحاشیه و جنجالی را پشت سر گذاشتند و بالاخره توانستند رنگ آرامش را ببینند.

با پیروزی مقابل آلاوز، گارد قدیمی برای یک بار دیگر زیدان را از زیر فشار خارج کردند. در حالی که نیمکت نشین ها نمایش خوبی در بازیهای اخیر نداشته اند در مقابل آلاوز نوبت گارد قدیمی و بازیکنانی نظیر مودریچ، بنزما، کروس و … بود که با درخشش خود برای یک بار دیگر زیدان را از زیر فشار خارج کنند. مربی فرانسوی در دو سال اخیر بارها تا لبه تیغ رفته اما گارد قدیمی نجاتش داده است.

در حقیقت نمایش ضعیف نیمکت نشین های رئال نظیر وینیسیوس، ماریانو، ایسکو، مارسلو و … در بازیهایی که در این فصل داشته اند باعث شده تا تنها امید رئال مادرید و زیدان به بازیکنان فیکس و گارد قدیمی باشد و این بار نیز نوبت باتجربه ها بود که برای نجات زیدان وارد ماجرا شوند.

حذف از کوپا و برگزاری بازیها به صورت هفته ای یک بار به زیدان فرصت خواهد داد تا کلا قید نیمکت نشین ها را بزند. نیمکت رئال حالا با مصدومیت طولانی مدت رودریگو و جدایی اودگارد و یوویچ عملا ضعیف تر از همیشه شده و به همین خاطر است که زیدان چاره ای جز این ندارد که از باتجربه هایی نظیر کورتوا، راموس، واران، کارواخال، کروس، مودریچ، کاسمیرو، بنزما و هازارد استفاده کند و امید داشته باشد تا انها روی دور باشند و در بازیها وا ندهند تا رئال در لالیگا زنده بماند و با کسب پیروزی در بازیهای اینده بتواند با روحیه ای بالا به بازی مقابل آتالانتا در چمپیونزلیگ برسد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ