واکنش حلالی به حرف‌های تند هاشمی نسب علیه پرسپولیس / در فوتبال ما عربده‌کشی حرف اول را می‌زند

0

 با اسماعیل حلالی که یکی از خوش‌صحبت‌ترین پیشکسوتان فوتبال ایران به حساب می‌آید در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

بعد از ۴ تساوی پرسپولیس مقابل فولاد به برتری رسید. این بازی را چطور دیدید؟ 
فولاد تیم قدرتمندی است و از قبل از بازی هم مشخص بود دیدار مشکلی برای پرسپولیس می‌شود. نکونام تیم خوبی ساخته و تیمش مثل کی‌روش بازی می‌کند. آنها سعی می‌کنند مختصر و مفید حمله کنند و اساس کار آنها دوندگی بالا و کارهای دفاعی است. پرسپولیس در این بازی به نظرم نمایش خوبی داشت و برخلاف دربی از فرصت‌هایش به خوبی استفاده کرد. فکر می‌کنم با این برد فشار روحی از روی تیم ما برداشته شد و بچه‌ها در ادامه بازی‌ها راحت‌تر کار خواهند کرد.

درگیری‌ها هم در این بازی به خصوص روی نیمکت‌ها خیلی زیاد بود. 
اگر منظورتان مهدی هاشمی‌نسب است و حرف‌هایی که در پایان بازی زد باید بگویم من اصلاً به صحبت‌های مهدی ایراد نمی‌گیرم. او در حال حاضر عضوی از فولاد است و طبیعی است که دنبال منافع تیم خودش باشد.

پرسپولیسی‌ها به خصوص در بازی با فولاد خیلی به داوری‌ها معترض بودند، نظر شما چیست؟ 
خب داوری‌ها که واقعاً بد بوده و خیلی از تیم‌ها حق دارند اعتراض کنند. در بازی با فولاد پنالتی الکی گرفتند یا در دربی که مدافع حریف را اخراج نکردند. نمی‌دانم واقعاً داور در آن صحنه چه فکری کرد که مدافع استقلال اخراج نشد در حالی که عبدی از میانه‌های زمین بدون محافظ تک‌به‌تک بود. فکر می‌کنم با یک چشم هم می‌شد آن صحنه را تشخیص داد. در کنار این مسائل متأسفانه در فوتبال ما، تیم‌ها با فریاد کشیدن سر داور کارشان را پیش می‌برند و عربده‌کشی حرف اول را می‌زند. قشنگ هر تیمی بیشتر و بهتر فریاد بکشد، سوت‌ها به نفع آن تیم می‌چرخد و این موضوع فاجعه است. من به شخصه برای فوتبالی که در آن داد زدن تاکتیک شده، متأسفم.

مهدی هاشمی‌نسب بعد از بازی با پرسپولیس گفت آن زمانی که در این تیم بازی می‌کرده داوران به خاطر اسم پرسپولیس از خطاهایش می‌گذشتند تا در دربی محروم نشود. شما در آن مقطع همبازی مهدی بودید این صحبت‌ها درست است؟ 
نمی‌دانم واقعاً چه بگویم ولی اگر آن زمان شرایط برای دربی‌ها به نفع ما بود چطور در آن بازی معروف در نیم ساعت اول تیم ما را نه نفره کردند. اگر داور در آن بازی مرا اخراج نمی‌کرد راحت چند گل به استقلال می‌زدیم. جالب اینجاست بعداً آمدند و گفتند به ما توصیه کردند تا پرسپولیس را نبریم. آخر یکی نیست به آنها بگوید که شما آنقدر از ما ترسیده بودید بعد از ٩ نفره شدن حتی روی دروازه ما سرفه هم نکردید.

استقلالی‌ها کل کهکشان را با گل دربی عوض نمی‌کنند بعد به ما رحم کردند؟ این صحبت‌هایی که در مورد آن بازی مطرح کردند دقیقاً مثل حرف‌هایی است که الان در مورد قهرمانی‌های پرسپولیس می‌زنند.

چه حرف‌هایی؟ 
می‌گویند وزیر پرسپولیسی، تیم خاص، مهندسی و یا آنقدر ضعیف و حسود هستند که اسم پرسپولیس را عوض می‌کنند. ما باید خوشحال باشیم که همچین رقبایی داریم چون آنها دنبال تقویت خودشان نیستند و تا زمانی که این حرف‌ها را می‌زنند پرسپولیس قهرمان می‌شود. من از همین جا از این دوستان تشکر می‌کنم. در اینکه تیم ما خاص است شکی نیست و هرکس در خاص بودن ما شک کند فوتبال را نمی‌فهمد. ما قهرمان چهار سال اخیر هستیم و دوبار هم به فینال آسیا رسیدیم پس حتماً خاص هستیم.

بازی با آلومینیوم را چطور می بینید؟ 
همه بازی‌ها سخت است چون تیم‌ها جلوی پرسپولیس خیلی با انگیزه هستند. امیدوارم سیدجلال به بازی برسد چون واقعاً در دفاع کمبود بازیکن داریم. فکر می‌کنم با انگیزه‌ای که بچه‌ها بعد از بردن فولاد گرفتند بتوانند دست پر از اراک برگردند.

 

وضعیت پرسپولیس هاشمی نسب استقلالی یا پرسپولیسی مهدی هاشمی نسب پرسپولیس پرسپولیس نیوز بیوگرافی مهدی هاشمی نسب بیوگرافی سید جلال حسینی اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ