ادامه دشمنی ابدی پرز با اسطوره ها؛ از فیگو تا رائول، کاسیاس، رونالدو و …

0

یکی از ویژگی های عجیب فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید در دو دوره حضورش در باشگاه این بوده که همیشه اسطوره ها را به بدترین شکل ممکن از تیم بیرون می کند. به نظر می رسد که همین ماجرا برای  راموس در حال تکرار شدن است. کاپیتان از فشار باشگاه برای کاهش ده درصدی دستمزدش دلخور است و حاضر نیست که این شرط را بپذیرد و شمارش معکوس برای رفتنش آغاز شده است.

اما به نظر می رسد که بدرفتاری پرز با اسطوره ها به یک داستان تکراری تبدیل شده و قرار نیست که پایانی برای  آن باشد. راموس آخرین نمونه هاست اما کاسیاس پیش از این بارها چنین کاری را کرده است.

اولین نمونه از بدرفتاری پرز با اسطوره ها مربوط به هیرو بود که مدیر رئال حاضر به تمدید قراردادش نشد. پرز بعدها او را به عنوان دستیار کارلتو به تیم برگرداند. نمونه بعدی فیگو بود که توسط خود پرز خریده شده بود اما وقتی در سال ۲۰۰۵ فهمید که قرار نیست قراردادش تمدید شود، در فاصله یک سال تا اتمام قراردادش از باشگاه رفت. او هرگز رابطه خوبی با پرز پیدا نکرد و مدیر رئال را نبخشید.

اما پایان رائول در رئال هم خوشایند نبود. شماره هفت اسطوره ای تصمیم گرفت که با اتمام قراردادش از رئال جدا شود. مراسم وداعش بدون اطلاع رسانی برگزار شد و هواداران وی نتوانستند آن طور که می خواستند به استادیوم بیایند. البته پرز با دعوت السد به جام برنابئو و بعد از آن حضور وی به عنوان مربی در تیم های پایه، شرایط را عادی سازی کرد. ایکر کاسیاس نیز با وداعی تلخ و اشک بار از رئال رفت. پرز یک روز بعد برای جبران، مراسم وداعی را برای کاپیتان برگزار کرد. پرز به تازگی در یک سمت مدیریتی به رئال بازگشته و به نوعی با پرز آشتی کرده است.

کریستیانو رونالدو به خاطر اختلاف مالی با پرز از رئال رفت. او انتظار افزایش دستمزد را داشت و از این که پرز به صورت مداوم قربان صدقه بازیکنان دیگر نظیر نیمار می رفت، عصبانی شد و از تیم رفت. این دو البته اخیرا رابطه بهتری با هم پیدا کرده اند.

هیچ کس نمی داند که راموس در صورت جدایی از رئال تا چند سال دیگر با پرز آشتی می کند یا نه اما همان طور که رئال از نظر ورزشی بعد از رفتن رونالدو ویران شد، احتمالا در مورد راموس نیز داستان مشابهی تکرار خواهد شد. رئال در سالهای اخیر بدون کریستیانو از نظر هجومی نابود شده و با رفتن احتمالی راموس از نظر دفاعی نیز از هم خواهد پاشید!

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ