هازارد: «مصدومیت بد نیست چون می توانم وقتم را با خانواده سپری کنم!»

0

ادن هازارد بازیکن بلژیکی چلسی مصاحبه ای با نشریه “آن ده فرانت فوت” داشت و در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

مصدومیت ها ” خوش شانس هستم که وقتی مصدوم هستم و مجبور می شوم که در خانه بمانم، خانواده ام به من کمک می کنند تا از آن عبور کنند. مصدومیت ها برای من پایان دنیا نیستند چرا که می توانم وقتم را با فرزندانم سپری کنم. دوران مصدومیت مشکل است اما خانواده ام از من حمایت می کنند. وقتی مصدوم هستی می توانی کارهای زیادی انجام بدهی. می توانی بیشتر تلاش کنی تا سریع تر برگردی اما من دچار مصدومیت هایی شدم که به زمان نیاز دارند تا درمان شوم. فقط باید منتظر بمانم، سخت تلاش کنم و بهتر شوم. وقتی در خانه هستم، می توانم از وقتم کنار خانواده لذت ببرم.”

الگوهای کودکی” در دوران بچگی من ، تیم ملی بلژیک به خوبی حالا نبود. وقتی بچه بودم، بیشتر تیم ملی فرانسه را می دیدم. بازیکنانی که بیشتر به آنها نگاه می کردم، زیدان و آنری بودند و سخت است که به خاطر رابطه ام با چلسی بیشتر به آن اذعان کنم اما حقیقتا آرسنال را در آن زمان خیلی دوست داشتم. بازیکنانی نظیر پیرس، ویلتورد و ویرا را داشتند که در بچگی بازیهایشان را می دیدم.”

زمان بازنشستگی” می خواهم تا بیشترین زمان ممکن بازی کنم و سعی کنم که از حضور در زمین فوتبال لذت ببرم. وقتی به پایان فوتبالم برسم می تاونم به عقب نگاه کنم و به دستاوردهایم نگاه کنم اما در حال حاضر سعی می کنم که خوب بازی کنم و از فوتبال لذت ببرم. نمی دانم که در سالهای آینده کجا خواهم بود اما سعی می کنم که روی بازیها و تمرینات بعدی تمرکز کنم. وقتی ۳۰ ساله شوم، شرایط بدنم خوب خواهد بود. خوشبختانه می توانم حداثل پنج یا شش سال دیگر بازی کنم.”

حضور در لیگ بلژیک” اگر بازیکنان مشهور فوتبال بلژیک تصمیم بگیرند که برای سالهای پایانی فوتبالشان به لیگ فوتبال این کشور برگردند، در مورد لیگ بلژیک بیشتر صحبت خواهد شد و نگاه های بیشتری به این لیگ جلب می شود. مردم در مورد لیگ هایی صحبت می کنند که بازیکنان بهتری دارند. مثلا نیمار و  امباپه در لیگ فرانسه هستند. ما خوش شانس هستیم که نسل بزرگی را در فوتبال بلژیک داریم. به لطف حضور بازیکنان با استعداد در لیگ بلژیک، آکادمی های باشگاه ها پولساز تر از قبل هستند و جوان های بیشتری می توانند پیشرفت کنند.”

ترک فوتبال بلژیک و حضور در لیل در جوانی”اندرلخت یکی از بهترین تیم های لیگ بلژیک است اما در دوران من هنوز تیم بزرگی نبودند. سخت بود که زندگی مدرسه ای خودم را با سفر هر روز به بروکسل همگام سازم. به همین خاطر تصمیم گرفتم که به لیل بروم چرا که می دانستم سطح بازی از ماندن در لیگ بلژیک برایم بهتر است. در آن سن فکر نمی کردم که به یک بازیکن بزرگ تبدیل شوم اما وقتی به لیل رسیدم، فهمیدم که می توانم به یک بازیکن بزرگ و حرفه ای تبدیل شوم.”

شرایط در رئال مادرید ” در رئال مادرید افرادی هستند که به بازیکنان کمک می کنند اما وقتی به تیم ملحق شدم، به آنها گفتم که همه کارها را خودم انجام می دهم. به دنبال خانه و مدرسه برای بچه ها گشتم. البته افرادی در باشگاه به ما پیشنهاد کمک دادند چرا که بازیکنان خارجی زیادی با خانواده هایشان به این باشگاه ملحق می شوند. وقتی درون زمین هستی باید روی فوتبال تمرکز کنی. اگر خانواده ات جای خود را پیدا نکرده باشند و به این فکر کی که قرار است یک شب دیگر را در هتل بمانی و هنوز خانه پیدا نکرده ای، از نظر ذهنی رویت تاثیر می گذارد و این روی عملکردت هم مشهود است.”

رابطه مدیران رئال و بازیکنان” طبیعتا بازیکنانی که مدت بیشتری در باشگاه بوده باشند تنها افرادی هستند که با مدیران ملحق می شوند. وقتی تازه به چلسی رفتم زیاد با مدیران در ارتباط نبودم اما وقتی مدت بیشتری ماندم رابطه بهتری با بزرگان رختکن و مدیران باشگاه پیدا کردم. طبیعی استک ه رابطه خوبی بین بازیکنان و مدیران وجود داشته باشد چرا که انها همیشه می خواهند شرایط بهتر پیش برود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب بیوگرافی ادن هازارد باشگاه رئال مادرید ادن هازارد در رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ