«ادن، خواهش می کنم که دیگر برنگرد»

0

رئال مادرید نیوز : می گویند که همه چیز را می توان به دست آورد به جز زیبایی. این ضرب المثل را می توان در مورد بیل و هازارد استفاده کرد. بازیکن ولزی ما را به “مصدومیت های کوچکش” عادت داده بود اما به سراغ پزشکان باشگاه نمی رفت. زیدان از بی خیالی او خسته شد و او را به جزیره فرستاد. هازارد نیز بازی پایانی رئال در شبی که تیم برای لالیگا بازی می کرد را به بهانه “مصدومیتی جزئی” پیچاند هر چند که باشگاه چنین مصدومیتی را جدی نمی  دانست. هازارد نمی خواست ریسک کند تا با امادگی کامل به اردوی بلژیک در یورو برود. سالی ۳۰ میلیون یورو به شماره هفت می دهیم تا بلژیکی ها لذت می برند. در رئال مادرید اما وظیفه اش را این می داند که در والدبباس تمرین کند و از غذاهای اسپانیایی لذت ببرد. این در حالیست که باید مثل بازیکنان متواضع مثل بنزما، مودریچ، کاسمیرو و ناچو با قلبش درون زمین بازی کند.

فرانسیسکو اورتونیز یک رئالی خردمند ۸۷ ساله و عضو شماره ۵۴۰۲ باشگاه شخصیت شادی است که شصتمین سالگرد ازدواج را با همسرش پاکیتا جشن گرفت. او به من توضیح داد که سانتیاگو برنابئو چنین بی تعصبی هایی را نمی بخشید. “اگر بازیکنی می پیچاند، اخراج می شد.” در مورد هازارد این گزینه بدی نیست. بعد از دو سال هیچ هواداری از رئال فکر نمی کند که او در این جا به همان ستاره چلسی تبدیل شود. حداقل این که بیل قهرمان مستایا و کیف بود. هازارد اگر برنامه ات قرار است همین باشد، هیچ وقت برنگرد.

توماس رونکرو

قیمت هازارد ساعت بازی رئال مادرید امشب بیوگرافی ادن هازارد ادن هازارد در رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

«ادن، خواهش می کنم که دیگر برنگرد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ