طنز روز: راموس می رود تا دستمزد بیل جور شود!

0

سرجیو راموس کاپیتان و نماد رئال مادرید در آستانه جدایی از باشگاه است چرا که رئال مادرید حاضر نیست که اختلاف دو تا سه میلیونی برای تمدید قراردادش را حل کند و به جای حفظ دستمزد کنونی می خواهد ده درصد از دستمزدش کم کند.

اما نکته طنز و دراماتیکی که در مورد شیوه مدیریت فلورنتینو پرز وجود دارد این است که در حالی که مدیر رئال برای کاهش دستمزد نماد باشگاه سر مبلغی نه چندان قابل توجه چانه زنی می کند، در تابستان بعدی باید با احتساب مالیات ۳۰ میلیون یورو برای فسخ قرارداد گرت بیل بپردازد!

گرت بیل در تابستان بعدی به رئال برمی گردد و با توجه به این که یک سال قرارداد دارد و پس از افتضاحی که در تاتنهام به بار آورده هیچ مشتری دیگری ندارد، رئال باید دستمزد سال پایانی قراردادش را بپردازد و قراردادش را فسخ کند. بدین ترتیب رئال باید ۳۰ میلیون یورو هزینه کند. بدین ترتیب دستمزدی که قرار بود برای فصل آینده به راموس برسد با جدایی کاپیتان رئال به جیب بیل خواهد رفت.

از سویی باشگاه در تابستان آینده باید فکری هم به حال هازارد کند که سالی ۱۴ میلیون یورو دستمزد می گیرد و پس از دو فصل ضعیف و پر از مصدومیت در رئال مادرید بعید است که تیمی به سراغش بیاید و عملا روی دست رئال مادرید باد خواهد کرد!

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ