فرصت طلایی وینیسیوس مقابل آتالانتا؛ رئال با وینی بیشتر می برد

0

وینیسیوس جونیور بازیکن برزیلی رئال مادرید سابقه ثبت دو گل را مقابل وایادولید دارد که تنها تیمی است که بیش از یک گل از او خورده است. در حقیقت بازیکن برزیلی اولین گل لالیگایی خود را به وایادولید زد که پس از برخورد به یک بازیکن وارد درازه حریف شد و دومین گلش را هم بعد از قرنطینه به این تیم زد. وینی حالا دوباره در مقابل وایادولید قرار می گیرد و انگیزه بالایی برای این بازی دارد. حالا و با مصدومیت بنزما و غایبان پرشمار در خط حمله ، نقش وینی در خوزه زوریا کلیدی خواهد بود.

هازارد به احتمال فراوان چهارشنبه آینده نیز در مقابل آتالانتا فیکس خواهد بود که بازی خیلی مهمی خواهد بود. وینی در غیاب هازارد فرصت بزرگی دارد که بدرخشد و خودش را نشان بدهد.

وینیسیوس معمولا همیشه تحت فشار و انتقادهای زیادی است اما حقیقت این است که رئال با حضور وینیسیوس بهتر بازی می کند. در حقیقت رئال با حضور فیکس وینیسیوس ۶۹.۰۹ درصد بازیهایش را برده و آمارش بهتر از هر وینگر دیگری است. این آمار برای لوکاس ۶۶.۶ درصد است، برای رودریگو گوئس ۶۱.۶ درصد، آسنسیو ۵۵.۵۵ درصد، هازارد ۵۱.۸۵ درصد. در حقیقت میانگین رئال در این فصل ۶۳.۴۴ درصد بردن بازیهایش بوده است که با وینیسیوس این آمار به شکل قابل توجهی افزایش می یابد.

وینیسیوس در فصل جاری مجموعا سه گل زده است و در ۲۸ تا از ۳۱ بازی تیم حضور داشته که فقط در ۱۴ تایش فیکس بوده است. آسنسیو نیز ۲۸ بازی داشته اما در ۱۸ تا فیکس بوده است. وینیسیوس در این فصل ۹۴ بار برای دریبل زدن تلاش کرده که این عدد برای آسنسیو ۵۰ تا بوده است. از طرفی ۵۲ درصد از دریبل های وینی موفقیت آمیز بوده اند. از سویی وینیسیوس از معدود بازیکنان رئال در فصل جاری است که با مصدومیت مواجه نشده است و حالا در سن ۲۰ سالگی فرصتی طلایی مقابل آتالانتا در اختیار دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ