استراتژی رئال برای جذب امباپه و هالند: استادیوم جدید و ارتباط با نزدیکان!

0

رئال مادرید در بخش قابل توجهی از قرن بیست و یکم تیم قالب در بازار نقل و انتقالات بود. از زمان شروع ریاست پرز در سال ۲۰۰۰ ستارگانی نظیر فیگو، زیدان و رونالدو یا رونالدو، کاکا و بیل به تیم ملحق شدند. در حقیقت رئال مادرید در زمانی گران ترین بازیکنان دنیا را می خرید اما ورود باشگاه هایی نظیر پی اس جی و منچسترسیتی با پشتوانه مالی دولت های قطر و امارات باعث شده تا حالا رئال مادرید تیم برتر بازار نقل و انتقالات نباشد. در حقیقت در حال حاضر هیچ کدام از گران ترین بازیکنان تاریخ رئالی نیستند در حالی که سیتی بیش از ۴۰۰ میلیون در سه سال اخیر هزینه کرده است.به این مسائل باید افزایش درآمد باشگاه های لیگ انگلیس از حق پخش در سالهای اخیر را هم اضافه کرد.

رئال مادرید به خاطر بازسازی برنابئو ۵۰۰ میلیون یورو وام گرفته و از طرفی به خاطر بحران کرونا با ضرر مالی شدیدی مواجه شده است و به نظر می رسد که باشگاه رئال بر خلاف گذشته غول مالی فوتبال دنیا نیست و همین مسئله در جذب استعدادهای درجه یک فوتبال دنیا مشکل ساز است. اما رئال مادرید به خریدهای کهکشانی زنده است و برای افتتاح برنابئوی جدید قطعا باید ستاره بزرگی در تیم حضور داشته باشد. امباپه و هالند گزینه های اصلی هستند که در سایت ترانسفرمارکت ۱۸۰ و ۱۱۰ میلیون یورو می ارزند. رئال می داند که با پول نمی تواند کسی را راضی کند و به همین خاطر به دنبال راهکاری جدید برای جلب نظر کهکشانی هاست. هر کدام از دو بازیکن می توانند رهبری جدید برای بازسازی برنابئو باشند. در سالهای آینده بازیکنانی نظیر کاسمیرو، کروس و واران کاپیتان ها و بزرگانی رختکن خواهند بود و جوان هایی نظیر رودریگو، اودگارد و والورده می توانند بدرخشند اما برای رهبری تیم باید به چهره هایی نظیر هالند و امباپه توجه کرد.

رئال مادرید امید دارد که امباپه یا در تابستان بعدی برای انتقال به رئال به پی اس جی فشار بیاورد یا این که منتظر باشد تا در سال ۲۰۲۲ رایگان به رئال بیاید. در مورد هالند البته رابطه خوب رئال و دورتموند اثرگذارتر است. یکی دیگر از ابزارهای لازم برای رئال این است که مدام با اطرافیان بازیکنان در ارتباط باشد. به طور مثال زیدان اسطوره ای برای اکثر بازیکنان کنونی فوتبال دنیا همچنان امباپه است و مدیران رئال نیز به صورت مداوم با پدر وی در تماس هستند. این اتفاق در مورد هالند نیز رخ داده است. در حقیقت رئال سعی می کند که با نزدیکان و اطرافیان این بازیکنان بیشترین ارتباط را داشته باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ