برخورد یوویچ با دیواری به نام آندره سیلوا

0

لوکا یوویچ هنوز نتوانسته در آینتراخت فرانکفورت فیکس شود. او به عنوان یکی از خریدهای مهم زمستانی به تیم ملحق شد و هدفش افزایش دقایقش است تا بتواند در تابستان به رئال مادرید برگردد و با آمادگی بیشتر شانس هایش برای دوره دوشم در رئال را مک بزند. اما یوویچ فعلا با دیوار نیمکت نشینی برخورد کرده است. در حقیقت او شروع خوبی در آینتراخت داشت اما درخشش آندره سیلوای پرتغالی باعث شده تا او به نیمکت میخ شود و بدین ترتیب روحیه اش را تا حدودی از دست داده و افت کرده است.

آندره سیلوا مهاجم پرتغالی آینتراخت فصل درخشانی داشته و در ماه ژانویه با ثبت هفت گل در شش بازی عنوان بهترین بازیکن ماه ژانویه بوندسلیگا را کسب کرد. در حال حاضر منطقی نیست که هوتر بخواهد سیلوای آماده را نیمکت نشین کند و به یوویچ فرصت بدهد. آینتراخت تیم سوم جدول بوندسلیگاست و جای اشتباه ندارد و باید با بهترین ترکیبش در بازیها حضور پیدا کند.

شاید منطقی ترین راه این باشد که هوتر سیستم خود را عوض کند تا هم برای یوویچ و هم برای آندره جا باشد. هوتر از سیستم ۱-۲-۴-۳ استفاده می کند که دو هافبک خلاق پشت مهاجم هستند اما آینتراخت می تواند از هر دو مهاجمش استفاده کند. سیلوا در این فصل در ۲۱ بازی خود هجده گل زده و دو پاس گل داده است. به هر صورت باید دید که بالاخره یوویچ در بازیهای آینده صاحب فرصت می شود یا نه.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ