ویکتور فونت : لاپورتا گذشته است و من آینده هستم ؛ برنامه اصلی من تمدید با مسی است

0

به تازگی نامزدهای ریاست بارسلونا در یک مناظره شرکت کردند و نظرات خود را درباره شرایط بارسلونا به اشتراک گذاشتند.

 

صحبت های کامل ویکتور فونت را در این مناظره بررسی می کنیم.

 

انتخابات بارسلونا و رای گیری

۲۰۸۰۰ عضو از قبل رای خود را ارسال کردند . ( از طریق پست ) این کلوپ مناظره هایی را برای تقابل و ارزیابی پروژه ها ترتیب داد ، اما یک کاندید نمی خواست بیاید. ( کنایه به خوان لاپورتا )

 

فونت ادامه داد :

در سال ۲۰۱۵ ما برای گریز از شرایط رای دادیم و می دانیم که عواقب آن چیست. امروز ما نمی توانیم بر اساس ۶ گانه ۱۲ سال پیش رای بدهیم. ( کنایه به ۶ گانه زمان لاپورتا )

 

نظرسنجی ها برای انتخابات

یک نظرسنجی انجام شده است که مشخص شده است ۳۵۰۰۰ عضو هنوز تصمیم نگرفته اند که به چه کسی رای دهند. ۹۰ % می دانند باید به کسی که بهترین پروژه را دارد ، رای بدهند. اعضای باشگاه فکر می کنند که رای دادن کورکورانه ضروری است. شما باید بفهمید که کدام نامزد باعث ایجاد ایده می شود و این تقابل بسیار مهم است. رای دادن بر اساس حافظه ضروری نیست. ۱۷ روز باقی مانده است و ما می خواهیم در مورد ایده های خود برای تقابل با چالش ها بحث کنیم.

 

آینده باشگاه

آینده باشگاه هنوز قطعی نشده است. ما باید اطمینان حاصل کنیم که این تیم در دست بهترین گروه باشد که بتوان با چالش های آینده رو در رو شود. ما برای بحث گفت و گو و اعضا نیز برای تشخیص درست نیاز داریم که هر ۳ نامزد حضور داشته باشند و برنامه ها و مباحث توضیح داده شود. با گذشته نمی شود آینده را ساخت.

 

خریدهای شما

نامزدهایی هستند که شایعات مربوط به خرید ستاره های بزرگ را تولید می کنند. این غیرمسئولانه است که همچین شایعاتی ایجاد شود ، در حالی که ما یک ماه پیش برای خرید اریک گارسیا پول نداشتیم. خواهش می کنم توهم ایجاد نکنید !

 

نحوه رای گیری و شرایط مناظره

غیر قابل قبول است که در تنها مناظره ای که توسط تلویزیون باشگاه برگزار می شود ، نامزدی به اعضایی که نمی توانند بدون توضیح رای بدهند ، بی احترامی کنند. تمایل به رای دادن بر اساس ادراک وجود دارد. ۲۰۸۰۰ عضو بر اساس ایده های عمومی رای می دهند.

 

خریدهای بزرگ

بیایید از شایعات و اطلاعات غلط برای گیج کردن مردم استفاده نکنیم. در ۶ ماه آینده نمی توانیم خرید بزرگی انجام دهیم.

 

ارلینگ هالند

شخصا ارلینگ هالند را دوست دارم. می دانم که ساختار ورزشی باشگاه می خواهد موقعیت مهاجم نوک را تقویت کند. اگر هالند بیاید ، هیجان زده می شوم.

 

شرایط رای گیری امسال

ما فاصله رای دادن را کوتاه کردیم. هزاران عضو هنوز شک دارند. آن ها می دانند ما در این انتخابات به خطر می افتیم و باید پروژه ها مقایسه شوند. بگذارید آن ها با ذهن و قلب خود رای بدهند.

 

برنامه شما

برنامه اصلی ما تلاش برای ماندن مسی است. چشم انداز این اتفاق هیجان انگیز است. بدون مسی ما بر روی جایگزین های او کار خواهیم کرد ، اما متقاعد شدیم که با طرح و برنامه های اقتصادی ما ، مسی با بارسلونا ادامه خواهد داد.

 

فونت ادامه داد :

ما بارسلونا هستیم و آروزی ما پیروزی در همه چیز است. ما از پروژه ، رهبری و استعداد برای رقابت کردن برخوردار هستیم. ضروری است که در راس باشگاه پروژه و ساختار وجود داشته باشد.

 

خوان لاپورتا

لاپورتا روابطی دارد که فکر می کند میتواند از آن ها استفاده کند. ما کار خود را انجام داده ایم ، ما یک پروژه داریم ، یک تیم داریم. یک پروژه این نیست که به باشگاه برویم و ببینیم اوضاع چگونه پیش می رود. با تشکر از همه کارهایی که برای بارسلونا انجام داد ، او می تواند به چالش های جدید اضافه شود. لاپورتا گذشته هست و ما آینده هستیم.

 

او ادامه داد :

می خواهیم به لاپورتا بگویم که اگر بارسلونا را دوست دارد ، باید مانند سال ۲۰۰۳ ایده ها رو مقایسه کرد . تیم به ایده های جدید و مدرن و هوای تازه نیاز دارد. او می داند باشگاه در سال ۲۰۲۱ به چه چیزهایی نیاز دارد.

 

لاماسیا و استعدادهای تیم

ما مانند فلورنتینو شده ایم. تیمی وجود ندارد و ما داریم در مورد کهکشانی بعدی صحبت می کنیم. کار دشوار شناسایی استعدادهایی است که می توانند تیم را ارتقا دهند. پدری یک نمونه است. ما نباید در این باره اشتباه کنیم.

 

 

 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ