افت فاحش ارزش قرضی های رئال مادرید؛ سقوط کوبو

0

رئال مادرید در حال حاضر هشت بازیکن قرضی در تیم های دیگر دارد. بازیکنانی که مورد توجه زیدان نبودند و باشگاه تصمیم گرفت که اجازه بدهد تا قرضی جدا شوند. گرت بیل، براهیم دیاز، کوبو، مایورال، اودگارد، وایخو، رینیر و یوویچ قرضی های رئال در تیم های دیگر هستند.

اما به نظر می رسد که از نظر اقتصادی تجربه این قرضی ها زیاد موفق نبوده است چرا که فقط یکی از این هشت بازیکن از زمان ترک رئال ارزش بیشتری در سایت ترانسفرمارکت پیدا کرده اند. براهیم دیاز تنها بازیکنی است که با رشد ارزش مواجه شده و از ۱۳.۵ به ۱۴ میلیون یورو رسیده و فقط ۰.۵ میلیون یوور رشد کرده است. مایورال ارزش خود که ده میلیون یورو بوده را حفظ کرده است اما شش بازیکن دیگر با افت ارزش خود مواجه شده اند.

گرت بیل بازیکن ولزی در ادامه سقوط آزادش از ۲۸ به ۲۵ میلیون یورو رسیده و با افتی سه میلیون یورویی مواجه شده است. کوبو پس از تجربه ناموفق در ویارئال حالا از ۳۰ به به ۲۰ میلیون یورو رسیده و با ۳۳ درصد افت ارزش خود مواجه شده است. اودگارد نیز با کاهش ارزش خود از ۴۵ به ۴۰ میلیون یورو مواجه شده است که البته به تازگی به آرسنال رفته و این افت ارزش بیشتر به خاطر عملکردش در رئال است تا تیم لندنی. رینیر نیز از ۲۲.۵ به ۱۸ میلیون یورو رسیده و افت قابل توجهی به خاطر بازی نکردن در دورتموند داشته است. ارزش وایخو نیز از از ۱۰ به ۵ میلیون یورو رسیده است. ارزش لوکا یوویچ مهاجم صرب نیز از ۲۲ به ۲۰ میلیون یورو کاهش یافته است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ