بازداشت همسر ال چاپو به جرم قاچاق +عکس

0

به گزارش ساتین به نقل از میرر، “اماکرونل آیسپورو” ۳۱ ساله همسر “ال چاپو” بزرگ ترین قاچاقچی قرن کارتل های مواد مخدر با اتهاماتی چون قاچاق کوکائین ، فروئین ، ماری جوانا و متامفتامین در شمال ویرجینیای آمریکا روبروست.

خواکین گوزمن لوئرا در اسپانیایی اصطلاحی به معنی کوتوله قاچاقچی مکزیکی بزرگ مواد مخدر و رهبر کارتل سینالوآ بود. در سال ۲۰۰۳ و پس از دستگیری رقیبش «اوسیل کاردناس»، خواکین به بزرگترین تاجر مواد مخدر مکزیک تبدیل شد و طبق گفته‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا وی  از قدرتمندترین رهبران گروه‌های جرایم سازمان‌یافته قاچاق عُمده مواد مخدر در جهان بود.

گزارش های پلیس نشان میدهد متهم در فرودگاه بین المللی شمال ویرجینیا بازداشت شده است و انتظار می رود روز سه شنبه در دادگاه فردال پای میز محاکمه قرار بگیرد.

همسر قاچاقچیان همسر ال چاپو کارتل سینالوآ قدرتمندترین افراد جهان عکس قاچاقچیان مواد مخدر سلطان قاچاق جهان خواکین گوزمن حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز بزرگترین کارتل مواد مخدر دنیا بزرگترین خلافکاران تاریخ جهان اوسیل کاردناس کیست اما کرونل آیسپورو کیست ال چاپو کیست ال چاپو الان کجاست اخبار مکزیک اخبار جنایی Emma Coronel Aispuro el chapo wife

خواکین گوزمن لوئرا بزرگترین و جنایتکارترین شبکه تجارت مواد مخدر در دنیا را اداره می‌کرد. مجله فوربز Forbesmagazine از وی به عنوان یکی از ۶۸ نفر از پر قدرت‌ترین افراد جهان نام برده‌است. گفته می‌شود که کارتل «سینالوآ» در ۴۰ کشور مختلف (از کشورهای قاره آمریکا گرفته تا اروپای شرقی و استرالیا و ژاپن و ایتالیا و پرتغال و اسپانیا و آلمان و چندین کشور آفریقایی) فعالیت می‌کند و در واقع یک شرکت بین‌المللی است که علاوه بر تجارت مواد مخدر مانند کوکائین و ماری‌جوآنا، در تولید و فروش مواد مخدر مصنوعی و شیمیایی نیز دست دارد.

در ژوئیه ۲۰۱۹ دادگاهی در آمریکا گوزمن را به حبس ابد و پرداخت ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار جریمه محکوم کرد. او همچنین به ۳۰ سال حبس اضافی محکوم شد که راه را برای درخواست عفو مشروط سد می‌کند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ