بیوگرافی فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین در مجلس +عکس

0

فاطمه محمدبیگی متولد ۱۱ خرداد ۱۳۶۰ است و ۳۹ سال سن دارد ، پزشک، متخصص طب سنتی و مدرس دانشگاه و سیاستمدار ایرانی است. وی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در دورهٔ یازدهم است.

وی موفق شد در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد، با کسب ۱۰۸ هزار و ۹۲۴ رای، از حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز از استان قزوین به عنوان نماینده اول استان انتخاب گردد و به مجلس راه یابد. وی هم اکنون دبیر اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه کمیسیون است.

محمدبیگی همچنین پیش از این در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از سوی ائتلاف اصولگرایان نامزد شده بود که با کسب ۶۶ هزارو ۶۰۴ رأی در جایگاه چهارم قرار گرفته و از راهیابی به مجلس بازماند.

نماینده قزوین در مجلس سوابق نمایندگان مجلس سوابق فاطمه محمدبیگی بیوگرافی نمایندگان مجلس بیوگرافی فاطمه محمدبیگی اسامی نمایندگان مجلس یازدهم اسامی نمایندگان زن مجلس اخبار قزوین
فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین

فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی

فاطمه محمدبیگی در سال ۱۳۹۵ به‌عنوان دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین منصوب شد. همچنین خبرگزاری حوزه نیوز از وی با عنوان بانوی طلبهای یاد کرده که راهی پارلمان شده است. محمدبیگی در گفت و گو با این خبرگزاری گفته: سال ۷۹ در جامعه الزهرا مشغول تحصیل علوم حوزوی بودم که به دلیل قبولی در آزمون پزشکی، در دانشگاه ادامه تحصیل دادم و موفقیت تحصیلی و زندگی خود را مرهون حضور در حوزه علمیه هستم.

وی عمدۀ فعالیت خود را در دوران پزشکی به تحقیقات در علوم طب سنتی و درمان از طریق طب سنتی متمرکز کرده و در این باره نیز سخنرانی‌هایی داشته است .

حواشی رسانه‌ای

فاطمه محمدبیگی از ابتدای ورود خود به مجلس شورای اسلامی و در مصاحبه با نشریات و خبرگزاری‌ها به دلیل اظهار نظر در مورد موضوعات مختلف با حواشی متعدد مواجه بود. اندروید، ظریب هوشی ایرانیان، جمعیت ایران و شیرین بیان تاکنون از موضوعاتی بوده که وی در مورد آن‌ها اظهارنظر کرده است.

کاهش IQ ایرانی‌ها

فاطمه محمدبیگی ۲۵ خرداد ۹۹ در گفت و گو با تسنیم گفت:

«متاسفانه در حال حاضر پژوهش‌ها نشان می‌دهد که ما با کاهش IQ  رو‌به‌رو هستیم و نسبت به سال‌های اول انقلاب رتبه ۶۸ام جایگاه  IQ را داریم؛ قبلاً ضریب هوشی ایرانی‌ها ۱۰۴ بود و ایران بین چهار یا پنج کشور برجسته IQ در جهان بود، الان رتبه ۶۸ ام IQ در جهان را داریم؛ فکر می‌کنم در حال حاضرمتوسط IQ ایرانی‌ها حدود ۸۴ است؛ دلیل آن این است که نخبگان و تحصیلکردگان ما عمدتاً ازدوا ج نکرده‌اند یا دیر ازدواج کردند یا نهایتاً تک‌فرزند و دوفرزندی هستند لذا ذخیره ژنتیکی ایرانی‌ها در حال کاهش است! از بُعد علمی، سلامت‌محوری و اقتصادی این وضعیت زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست و به‌طورکلی به‌صلاح هیچ کشوری نیست.»

اندروید و محتوای مستهجن اینترنت

فاطمه محمدبیگی ۱۶ شهریور ۹۹ در گفت و گو با فراز گفت:

«من مادر سه فرزند هستم. امروز آن‌ها را به مدرسه بردم و به من گفتند فرزندانم باید در سامانه «شاد» ثبت‌نام کنند. تا امروز اجازه نداده بودم فرزندانم با فضای «اندروید» آشنا شوند؛ به این دلیل که فکر می‌‌کنم برای سلامت روحی و اخلاقی‌شان لازم نیست وارد فضای «اندورید» شوند. اما حالا نگرانم که نکند فرزند من در فضای اندروید وارد اینترنت شود و محتوای مستهجن ببیند.»

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفته بود:

«ساعات مصارف اینترنت نیز متفاوت است. مقاصد فردی که از ۱۲ شب تا ۶ صبح از اینترنت استفاده می‌کند، با مقاصد کاربران ۶ صبح تا ۱۲ شب متفاوت است.»

برنامه پنتاگون برای واردات جمعیت از هند، پاکستان، فیلیپین و بنگلادش به ایران

فاطمه محمدبیگی ۱۹ مهرماه سال ۹۹ در در میزگرد خبرگزاری فارس گفت:

«در بحران معیشتی فعلی و وضعیت اقتصادی با صاحب فرزند شدن و تنظیم سیاست‌های اقتصادی می‌توانیم کاری کنیم که کشورمان در ۵ سال آینده روی خوش ببیند و اگر از این فرصت طلایی (۵-۶ ساله) استفاده نکنیم طوری سیاه‌چاله جامعه را خواهد بلعید که طبق پیش‌بینی پنتاگون، ایران مجبور خواهد شد از هند، پاکستان، فیلیپین و بنگلادش جمعیت وارد کند.»

نماینده قزوین در مجلس سوابق نمایندگان مجلس سوابق فاطمه محمدبیگی بیوگرافی نمایندگان مجلس بیوگرافی فاطمه محمدبیگی اسامی نمایندگان مجلس یازدهم اسامی نمایندگان زن مجلس اخبار قزوین
fatemeh mohammad beigi

ادعای ضد کووید ۱۹ بودن گیاه شیرین بیان

فاطمه محمدبیگی ۲۳ آبان ۹۹ در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین گفته بود که «طب سنتی برای کنترل کرونا در چین بسیار نقش داشته و مطالعات نیز ثابت کرده که شیرین بیان ضد کووید ۱۹ است.» وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار تاکید کرده «این روزها ساعات کاری عطاری‌ها باید افزایش یابد و همانند داروخانه‌ها با ارائه داروهای گیاهی به مردم خدمت کنند»

منبع : ویکی پدیا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ