تمجید دل بوسکه از کروس: «سادگی بازی تونی فوق العاده است»

0

ده بازیکن رئال مادرید درون زمین گل مندی در برگامو را جشن گرفتند اما کروس کاملا آرام ایستاده بود و با خونسردی با گلی که می تواند به معنی گل صعود رئال مادرید به یک چهارم نهایی باشد را تماشا می کرد.

کروس بدون تردید یک بازیکن بی نظیر در رئال بوده است. او مجموعا ۲۱۰۵۷ پاس سالم در رئال داده و ۹۳.۳۴ درصد تملک توپ را داشته است. سرجیو بوسکتس که ۲۱ بازی بیشتر داشته، ۲۰۹۸۹ پاس سالم داده و ۹۰.۶۵ درصد پاس صحیح را ثبت کرده است.

کروس امشب از اشتیلیکه به عنوان رکورد دار تعداد بازی در میان آلمانی های تاریخ رئال عبور می کند و به ۳۰۹ بازی می رسد. دل بوسکه در مورد وی گفته است”حضور تونی در تیمش کلیدی است، مودریچ هم همین طور.  کارهای زیادی انجام می دهد و بازی او سادگی بی نظیری دارد. ویژگی خوب کروس این است که تصمیم های درتسی می گیرد. در زمان بازی کردن و انتخاب کردن درخشان است.  از آن هافبک هایی است که همه چیز را با هم ترکیب می کند پاس کوتاه ، جایگیری دقیق ، پاسهای بلند و … او خیلی آرام، راحت و سریع کار خود را انجام می دهد. اگر بتواند به جای سه ضربه با چهار ضربه کارش را انجام بدهد همین کار را انجام می دهد و اگر بتواند باز هم صرفه جویی کند و یک یا دو شوت بزند هم بهتر است.  کروس از طرفی جایگیری دفاعی خود را حفظ می کند و این برای تیمش خیلی مهم است. بازییکنی است که دوندگی خوبی دارد، با هر دو پایش خوب شوت می زند و شوتهایی که به سمت دروازه می زند خیلی دقیق است. ضرباتش بسیار خوب و موثر هستند.

کروس چیست ساعت بازی رئال مادرید امشب دل بوسکه کیست بیوگرافی تونی کروس باشگاه رئال مادرید اولی اشتیلیکه کیست اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ