آس: پوئن منفی مدیران رئال مادرید به زیدان به خاطر اشتباه تاکتیکی مقابل سوسیه داد

0

رئال مادرید در مقابل سوسیه داد فرصتی طلایی داشت تا با کسب پیروزی ، در فاصله سه امتیازی با اتلتیکو به دربی برسد. بدین ترتیب رئال می توانست با غلبه بر تیم سیمئونه صدرنشین لالیگا شود و چه بسا فصل خود را نجات بدهد اما دو امتیاز از دست رفت و قطعا زیدان هم همان طور که خودش پذیرفت، یکی از مقصران این  تساوی است.

زیدان در این فصل اعصاب خود را در کنفرانس های مطبوعاتی بارها از دست داده است. پس از خشم بی سابقه پیش از بازی با هوئسکا، زیدان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با سوسیه داد نیز با لحن بدی به خبرنگاری پاسخ داد که مصرانه به اشتباه تاکتیکی او اشاره می کرد و گفت” اگر سه بار این سوال را می پرسی و این قدر اصرار داری، می توانم بگویم که احتمالا اشتباه فنی باعث دریافت گل بوده است.”

در حقیقت رئال مادرید در نیمه اول بازی با سوسیه داد تیم برتر میدان بود اما زیدان در تصمیمی بحث برانگیز در شروع نیمه دوم سیستم را به ۲-۵-۳ تغییر داد و همین باعث شد که پشت مدافعان کناری خالی شود و در نهایت پورتو از فضای پشت مدافعان کناری استفاده کرد و گلزنی کرد.

زیدان در مقابل سوسیه داد نیز مثل بازی با آتالانتا هر سه عنصر هجومی خود را عوض کرد، نکته ای که نشان می دهد زیدان از چیدمان ترکیبش در فاز هجومی در بازیهای اخیر راضی نیست و خودش به اشتباهش اذعان دارد.

به هر صورت اگر رئال مادرید در لالیگا با اختلاف کمی قهرمان نشود قطعا اشتباه تاکتیکی زیزو مقابل سوسیه داد می تواند به ضررش تمام شود چرا که به گفته آس، مدیران رئال مادرید با دقت همه چیز را زیر نظر دارند و این اشتباه فنی را یک پوئن منفی برای مربی فرانسوی به شمار می آورند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ