هالند و امباپه، بحث داغ انتخابات احتمالی ریاست رئال مادرید؟

0

دوره چهار ساله ریاست فلورنتینو پرز پس از انتخاب مجددش در سال ۲۰۱۷ در همین تابستان به اتمام می رسد و مدیر رئال مادرید باید آینده خود را مشخص کند.

پرز از سال ۲۰۰۹ تا کنون در همه دوره هایی که در انتخابات ریاست رئال شرکت کرده بی رقیب بوده  است اما احتمال دارد که در تابستان بعدی ویسنته بولودا نایب رئیس اسبق رئال مادرید برای رقابت وارد شود. یکی از بحث های داغ انتخاباتی نیز می تواند بحث خریدها باشد.

طبیعتا خرید کهکشانی آسان نیست اما می تواند بحث داغی را در رقابت های انتخاباتی ایجاد کند. به طور مثال خرید امباپه ۵۸۰ میلیون یورو هزینه دارد (با احتساب دستمزد سالانه ۷۲ میلیونی با در نظر گرفتن مالیات و هزینه ۱۵۰ میلیونی برای خریدنش و جذب هالند نیز ۲۷۰ میلیون یورو (با احتساب شش سال هزیینه سالانه ۲۰ میلیونی با احتساب مالیات برای دستمزدش و هزینه ۱۵۰ میلیونی برای جذبش از دورتموند).

برگزاری انتخابات ریاست باشگاه ها بین اول تا ۳۱ آگوست (اواسط مرداد تا اواسط شهریور) ممنوع است و به همین خاطر انتخابات باید زودتر تمام شود. لالیگا  سوم خرداد تمام می شود و چمپیونزلیگ دهم خرداد. منطقی این است که اگر قرار به انتخابات باشد، ثبت نام در اواسط خرداد انجام شود. اگر پرز هیچ رقیبی نداشته باشد دوباره انتخاب می شود اما اگر رقیب داشته باشد ، هیئت انتخاب باید زمان دقیق انتخابات را مشخص کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ