سودوکوی زیدان برای دربی: بنزما، وینیسیوس و ایسکو

0

بنزما و ایسکو و وینیسیوس، سه بازیکن و سه قطعه جدید در پازل زیدان برای دربی مقابل اتلتیکو مادرید. رئال مادرید باید برنده شود تا از جنگ لالیگا عقب نماند. زیدان می خواهد از تمام قوایش استفاده کند. تمرین روز شنبه نیز خیلی کلیدی است. در حقیقت اگر بنزما برای دومین روز پیاپیگ در ترکیب اصلی قرار بگیرد، شانس زیادی برای بازی مقابل اتلتیکو دارد. کریم سه بازی اخیر رئال را به علت مصدومیت از دست داده است.

اگر کریم به بازی برسد، زیدان باید تصمیم بگیرد که از بین ایسکو و وینیسیوس کدام یک در کنار آسنسیو و بنزما خط حمله را تکمیل کنند. شانس بازیکن مالاگایی بیشتر است چرا که در سه بازی اخیر فیکس بوده و زیدان شخصا علاقه خاصی به وی دارد. از طرفی سیمئونه از چهار هافبک استفاده می کند و زیدان با حضور ایسکو در کنار کاسمیرو، کروس و مودریچ می تواند خط هافبکش را تقویت کند.

اگر زیدان در نهایت تصمیم بگیرد که مارسلو بازی کند، باید یکی از هافبک هایش را فدا کند که البته این تصمیمی ریسکی است و ممکن است رئال را به خطر بیاندازد. به هر صورت این معمایی است که زیدان با آن مواجه است و فقط مربی فرانسوی می داند که چه در سرش می گذرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ