سیمئونه:«بازی بزرگی است اما هنوز خیلی از لالیگا مانده»

0

دیگو سیمئونه مربی آرژانتینی اتلتیکو در مورد تقابل روز یکشنبه تیمش و رئال مادرید صحبت کرد.

وی اظهار داشت ” لالیگا تورنمنت بسیار زیبایی است و همه تیم های بزرگ به دنبال جایگاه های بهتر در جدول هستند. این بازی ارزشمندی است. یک دیدار مستقیم بین دو تیمی است که برای جایگاه های مشابه می جنگند اما این بازی سه امتیاز دارد. هنوز خیلی از لالیگا مانده است و سعی می کنیم که بازی را به شکلی حرکت بدهیم که بتوانیم به حریف ضربه بزنیم.”

ژائو زوج سوارز می شود یا کورئا؟” به هر دو شکل تمرین کردیم. ژائو و آنخل مشخصه های متفاوتی دارند. آنخل سبک پویاتری به بازی تیمی ما می دهد و ژآئو یک استعداد خاص است که می تواند دست به کارهای بزرگی بزند. رقابت خوب و سالمی با هم دارند. هر دو می توانند بازی کنند. یکی فیکس می شود و دیگری نیمکت نشین اما هر دو بازی می کنند.”

احتمال حضور سوارز در پستی عقب تر برای بازیسازی وجود دارد؟” بر اساس شرایط بازی تصمیم می گیریم .مقابل سویا کمی عقب تر بازی کرد و خیلی خبو بود و برنده شدیم. مقابل سوسیه داد هم عالی بازی کرد و برنده شدیم. مقابل چلسی نتوانستیم برنده شویم اما همه چیز به سوارز بستگی ندارد. ”

خنثی کردن خط هافبک رئال مادرید ” مقابل همه حریفان به شکلی مشابه بازی می کنیم. به دنبال ایجاد تعادل هستیم تا سبک بازی حریفان را خنثی کنیم.”

بازی فردا برای کدام تیم مهم تر است ؟” ما به خودمان فکر می کنیم. نمی دانیم که آنها چه نظری دارند اما چهارشنبه و شنبه بعدی هم بازی داریم. در  همه بازیها برای بردن بازیم ی کنیم. سعی می کنیم یک بازی خوب و متعادل داشته باشیم تا برنده شویم.”

بازگشت تریپیر از محرومیت” انگیزه بالایی دارد. با ما تمرین کرده و آماده است. بازیکن باکیفیتی است. می تواند به عمق دفاع حریف نفوذ کند و حضور مثوری دارد.”

ژائو فلیکس” شرایط خیلی خوبی دارد. تیم بازیهای مهمی داشته و فردا ۱۸ بازیکن به علاوه دروازه بان ها در لیست خواهند بود و برخی فیکس می شوند اما همه شانس بازی کردن دارند.”

اکر پیروز شوید در جدول از رئال فاصله می گیرید” من به اعداد نگاه می کنم و می بینم که ده هفته پیش می گفتند که بتیس شانسی برای سهمیه لیگ اروپا ندارد و حالا خوب رقابت می کنند. ده هفته پیش فاصله ما با رئال و بارسا زیاد بود و حالا شرایط خوبی دارند. همه بازیها مشکل هستند و به مسیرمان ادامه می دهیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ