از چه روش هایی می توانیم جم فری فایر را به صورت ارزان قیمت یا رایگان تهیه کنیم؟

0

بازی فری فایر یکی از محبوب ترین و مهیج ترین بازی های این روزهای گیم استورهای سیستم عامل IOS و اندروید است که با استقبال زیادی از جانب کاربران مواجه شده است. این بازی که در سبک اکشن ماجراجویی ساخته شده است به نوعی یادآور بازی PUBG می باشد.

در این بازی ۵۰ گیمر مختلف از سرتاسر جهان در نقشه ای به مقابله با یکدیگر به قصد بقا نبرد می کنند و در پایان کسی که جان سالم به در می برد در جایگاه قهرمان بازی قرار می گیرد. این بازی دارای شخصیت ها و کاراکتر های مختلفی است که گیمر می تواند با توجه به شرایط بازی و استراتژی خود در هر مرحله از هرکدام از این شخصیت ها استفاده کند.

هرکدام از این کاراکترها امکانات ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهند و هرکدام امکان ارتقا در توانایی و شخصی سازی های خاص خود را دارند.

 

آشنایی با گیم پلی فوق العاده زیبا و لذت بخش بازی فری فایر

بازی دارای گیم پلی فوق العاده اعتیاد آوری می باشد که قادر است شما را ساعت ها سرگرم کند به طوریکه متوجه گذر زمان در اطراف خود نشوید. شخصیت ها در این بازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. تا به امروز در حدود ۳۷ شخصیت مختلف برای این بازی معرفی شده اند که آخرین شخصیت های معرفی شده اسکایلر و شیرو هستند که در آپدیت OB26 به بازی اضافه شده اند. اگر بخواهیم در مورد یکی از کاراکترهای محبوب این بازی صحبت کنیم قطعا باید از کلی Kelly یاد کنیم.

دانلود بازی اندروید پرطرفدارترین بازی های اندروید اخبار گیم

کلی یکی از راحت ترین گزینه ها برای استفاده در فری فایر می باشد. محبوبیت این کاراکتر به خاطر توانایی فوق العاده کلی است که “Dash” نام دارد. با این قابلیت در همان سطح اولیه بازی، سرعت گیمرکه کاراکتر کلی را در اختیار گرفته است ۱% نسبت به سایر رقبا افزایش پیدا می کند. با ارتقا سطح بازی گیمر این قابلیت تا عدد فوق العاده ۶% هم افزایش پیدا می کند.

 

بررسی نقش وسایل نقلیه

این بازی دارای وسایل نقلیه متنوع برای جا به جایی سریع تر در طول نقشه بازی، مخصوصا در محل safe zone می باشد. وسایل نقلیه نقش بسیار مهمی در بازی ایفا می کنند که می توان به وسیله آنها و تغییر استراتژی، بازی باخته را با برد عوض کرد. از آنها می شود هم در زمان حمله به عنوان یک سلاح و هم در زمان فرار برای سریعتر خلاص شدن از مهلکه استفاده کرد. این وسایل نقلیه با چرخیدن در محیط نقشه بازی و یا با استفاده از جم و الماس های بازی فری فایر قابل دست یابی هستند.

برخی از آنها به نظر بسیار معمولی و اولیه به نظر می رسند در حالی که برخی دیگر از این وسایل دارای ویژگی های خاصی هستند. یکی از این وسایل نقلیه موتور سیکلت است که معمولا در محل های خالی نقشه بازی قرار گرفته اند. استفاده از موتورسیکلت امکان حرکت با سرعت بالا در نقاط مختلف نقشه را فراهم می سازد همچنین امکان استفاده از موتورسیکلت در مسیرهای باریک و جاده های تنگ باعث پیشی گرفتن از دیگر گیمرها می شود. البته باید دقت داشته باشید که سوخت موتور سیکلت نسبت به وسایل نقلیه دیگر با سرعت بیشتری تمام می شود.

دانلود بازی اندروید پرطرفدارترین بازی های اندروید اخبار گیم

از قابلیت های مهم این بازی که می توان به آن اشاره کرد: امکان بازی با دوستان به صورت گروهی، امکان همکاری و قرار گرفتن در مقابل دشمنان و تلاش برای بقا است – استفاده از افکت های صوتی و تصویری جذاب که موجب لذت بخش شدن تجربه این بازی می شود – امکان استفاده از شخصیت های متنوع، حیوانات خانگی (Pet) در طول بازی – دنیای باز بودن بازی که امکان حرکت به هرجای نقشه و استفاده از ویژگی های مخفی بازی می شود – سبک Survival و اکشن بازی که باید از تمام توان برای زنده ماندن در مدت محدودی میان تمامی شرکت کننده های بازی استفاده کرد.

 

از چه روشی می توانیم اقدام به تهیه و خرید جم فری فایر به صورت ارزان کنیم؟

بازی فری فایر دارای مراحل متنوع، نقشه های جذاب با جزییات بالا، سلاح های مختلف با قابلیت های مختلف، اسکین و پوسته های متفاوت و همانطور که قبلا اشاره شد کاراکتر های جذاب با ویژگی های مختلف می باشد.

برای استفاده از قابلیت های متنوع و جذاب بازی که به آن ها اشاره شد نیازمند به دست آوردن جم مخصوص بازی فری فایر هستیم. این جم ها یا الماس های فری فایر از راه های مختلفی قابل دست یابی هستند که یکی از این راه ها خرید بسته های مختلف جم این بازی است.

سایت های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند که متاسفانه به دلیل زمانبر بودن خرید از آنها امکان به دست آمدن به موقع این جم ها برای گیمرها با تاخیر رو به رو می شود.

سایت آسان جم با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته این امکان را به کاربران می دهد تا در کمترین زمان ممکن بتوانند از این جم ها استفاده کنند تا بتوانند قابلیت های جذاب بازی را تجربه کنند. مورد دیگر در رابطه با خرید جم از سایت های خدمات دهنده، قیمت بالای این بسته ها در سایت های فروش می باشد.

سایت آسان جم با در اختیار گذاشتن بهترین قیمت ها، امکان خرید جم فری فایر ارزان قیمت را در کمترین زمان ممکن فراهم می سازد. بازی Garena Free Fire در سال های گذشته جوایز متنوعی از جانب کاربران در پلی استور گوگل را از آن خود نموده که این دلیلی بر با کیفیت  بودن این بازی می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ