معمای زیدان؛ انتخاب دو عنصر هجومی از میان چهار گزینه

0

زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل اتلتیکو گفت که برخی از بازیکنانش باید بیشتر گل بزنند مثل خودش که در دوران حضورش در رئال گلهای زیادی نزد و مجموعا با ۴۹ گل از رئال جدا شد و باید گلهای بیشتری می زده است.

زیدان می داند که امشب رئال مقابل اتلتیکو نیاز به پیروزی دارد و باید با تمام قوا ظاهر شود. کریم در این فصل با هفده گل بهترین گلزن ترکیب رئال است و کاسمیرو که هافبک دفاعی تیم است با شش گل دوم است آماری که نشان از عملکرد ضعیف مدافعان دارد. رئال در سه بازی اخیر بدون بنزما فقط سه گل زده یعنی هر بازی یک گل.

کریم برگشته و امشب در دربی فیکس می شود اما باید دید که زیدان از بین آسنسیو، وینیسیوس، رودریگو و ایسکو کدام دو نفر را انتخاب می کند.این انتخاب می تواند استراتژی وی را هم تعیین کند. این چهار نفر روی هم ۹۹ بازی در این فصل داشته اند.

وینیسیوس، گلزن ترین و موقعیت ساز ترین بازیکن برزیلی از میان این چهار نفر گلزن ترین و موقعیت ساز ترین در این فصل بوده است.وینی امسال چهار گل زده و چهار پاس گل داده است و در زمان حضورش در ترکیب رئال ۶۹.۰۴ درصد بازیها با پیروزی همراه شده است. رئال با حضور وینی بیشتر می برد و بیشتر موقعیت سازی می کند. او در بازی قبلی مقابل سوسیه داد هم با گلش جلوی شکست را گرفت.

آسنسیو مارکو در این فصل به اندازه وینیسیوس بازی کرده یعنی ۳۱ تا اما دو گل و دو پاس گل داشته است. زیدان به او اعتماد دارد اما این بازیکن با چیزی که از او در سال ۲۰۱۸ انتظار می رفت فرسنگ ها فاصله دارد و در بازیهای اخیر نیز کیفیت نازلی داشته است.

رودریگو بازیکن برزیلی تا قبل از مصدومیتش یکی از سرحال ترین بازیکنان رئال بوده است. زیدان دوستش دارد و می تواند در سمت راست یک خطر جدی برای دروازه اتتیکو باشد. رودریگو در این فصل در هجده بازی خود فقط یک گل زده است.

ایسکو بازیکن مالاگایی سه سال ضعیف را داشته اما زیدان به او اعتماد دارد و البته حضورش در بازیهای اخیر بسیار موثر بوده است. حضور او به معنی افزایش تعداد هافبک ها به چهار است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ