سونس:«چرا همه باشگاه ها بیل را می خواهند جز رئال مادرید؟»

0

گرت بیل به نظر می رسد که بالاخره دل منتقدان را به دست آورده است. ثبت شش گل و سه پاس گل در سه بازی اخیر و نمایش خوبش تحسین های زیادی را برانگیخته است. البته گرامه سونس در تمجید خودش از بیل، کنایه ها را هم چاشنی کرد. وی اظهار داشت” بیل بازیهای بزرگی مقابل فولام، ولفسبرگر، برنلی و … داشته است اما دوست دارم که همیشه و در مقابل تیم های بزرگ چنین بازیهایی را از او ببینیم. او به حدی استعداد دارد که هر تیمی در دنیا می خواهد او را داشته باشد اما چرا رئال مادرید او را نمی خواهد؟ این را باید از زین الدین زیدان بپرسیم که فوتبال را به خوبی می شناسد و باید بکوید که چرا وقتی بازیکنی که از نظر دیگران خوب است را می بیند، او را نمی خواهد.”

سونش در ادامه بیان کرد ” یازده از لیگ انگلیس مانده است. من یکی از تحسین کنندگان فوتبال گرت بیل هستم اما انتظارات بیشتری از او دارم. اگر به جای بیل بودم مدام در اتاق مربی را می زدم و می گفتم که آماده هستم اما در بازیهای اخیر یک بیل بی خیال را روی نیمکت می دیدیم که حتی از نیمکت نشینی ناراحت هم نمی شد.”

از سویی دیگر روی کین هم گفت ” برای تاتنهام و قطعا بیل هفته خوبی بود. او فقط ۳۱ سال سن دارد و پنجشنبه فرصتی است تا یک بازی ۹۰ دقیقه ای داشته باشد. او با رونالدو کار کرده، باید از این بازیکن الگو بگیرد و ببیند که بیل در سن ۳۵ سالگی چه کارهایی از او بر می آید.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ