«آدامس جویدن راموس بدون پاسخ دادن به سوالات کلیدی»

0

“می توانم پنج سال دیگر در این سطح باشم” با این پیش بینی قاطعانه، رامسو می خوااست که بگوید که تا ۴۰ سالگی در بالاترین سطح خواهد ماند. او خودش را یک بازیکن عادی نمی داند و اعتماد به نفس بالایی دارد که قطعا هم یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. در کنفرانس مطبوعاتی دومش هم جمله دیگری گفت” لیاقتش را دارم تا با خاطره خوش از رئال مادرید بروم.” تا این گونه با کنایه بگوید که اگر قرار به رفتنش باشد، تقصیر گردن افراد دیگری است.

او در مورد مسائل مربوط به تمدیدش صحبت نکرد و از جواب دادن طفره رفت و دو بار با یک جمله جواب داد” خبر جدیدی نیست” چطور خبر جدیدی نیست؟ آن طور که باشگاه می گوید پیشنهاد به دستش رسیده؟ پیشنهاد ناکافی بوده؟ این سوالات ضروری پرسیده نشدند. صحبت های پنجشنبه شب راموس خبرنگاری نبودند بلکه تبلیغات بودند و جملاتی که از جانب راموس گفته شد هدایت شده و مهندسی شده بودند. ملی پوش سویایی دیروز سعی کرد محصول خودش را بفروشد مستندش، حرفه ای گری اش، ثبات ورزشی اش ، تعهدش به پیراهن و جاه طلبی اش برای شکستن رکوردها.

همه چیز خیلی عادی و عالی به نظر می رسید اما در مورد مذاکرات با باشگاه، هیچ به هیچ. اگر پیشنهادی در کار نبوده باید می گفت تا شایعات تمام شوند. به نظر می رسد که تا جایی که می تواند در حال جویدن آدامس است و منتظر است تا رئال مادرید پیشنهاد اولیه خود را تغییر بدهد. او حالا سعی می کند که تعیین کننده باشد هر چند که تیم در غیابش مشکلی نداشته و فقط یکی از هشت بازی اخیر لالیگا را باخته است. ببینیم چه می شود.

خسوس گایگو

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ