سرمربی الچه:«به دنبال ۰-۰ نیستیم اما تساوی نتیجه خوبی است»

0

فران اسکریبا سرمربی الچه در مورد بازی شنبه عصر میان تیمش و رئال مادرید صحبت کرد.

شگفتی سازی” شانس برای کسب امتیاز داریم. رئال مادرید شانس بیشتری دارد چون تیم بهتری دارند اما حقیقت این است که نتایج غیرمنتظره ای مقابل کادیز و الازو هم داشته اند و به همین خاطر فکر می کنیم که چرا نتوانیم آنها را شکست بدهیم. هدفمان کسب پیروزی است هر چند که می دانیم تیم خوبی دارند. لالیگا برای رئال مشکل شده هر چند که هنوز خیلی از فصل مانده و دوئل های مستقیم میان تیم ها به آنا شانس می دهد. در چمپیونزلیگ سه روز دیگر بازی دارند. ما هم چهارشنبه باید با سویا بازی کنیم. رئال مادرید از سویی با بازگشت برخی مصدومانش گزینه های بیشتری خواهد داشت. صرفنظر از این که چه ترکیبی داشته باشند، بازی بسیار مشکلی است.”

غایبان” ریگونی همچنان مصدوم است و هفته آینده به تیم اضافه می شود.”

تیم جسور” در ذهن خود به  جمع شدن در دفاع فکر نمی کنیم چرا که در ۹۹ درصد دفعاتی که چنین کاری انجا ممی دهی، شکست می خوری. باید تیمی منسجم را داشته باشیم. عجیب است که رئال در خانه اش گل نزند. این که به دنبال تساوی ۰-۰ باشی به درد نمی خورد. می خواهیم مثل همیشه تیم منسجمی باشی. به درد نمی خورد که دفاع کنی و نتوانی چهار پاس پشت هم بدهی. کسب یک امتیاز مقابل رئال خوب است اما به دنبال تساوی نیستیم بلکه برای بردن وارد زمین می شویم. تساوی بازی رفت به ما کمک کرد تا به بقا نزدیک شویم.”

تساوی در دور رفت ” این هفته دوباره بازی را دیدیم. شباهت هایی بین بازی کنونی وجود خواهد داشت. الچه خوب کار کرد و در ضدحملات شانس داشت. ”

زیدان” او مرد مهمی در تاریخ فوتبال دنیا به عنوان بازیکن و مربی بوده است. حضور مهمی در این ورزش داشته است.  هیچ کس به عنوان مربی سه چمپیونزلیگ پیاپی نبرده و این گویای خیلی چیزهاست.شخصا تحسینش می کنم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ