زیدان:«با صبر سه امتیاز گرفتیم؛ پنالتی روی راموس به نظر می رسید»

0

زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و الچه شرکت کرد.

احساسات ” حس خوبی داریم. این یک کامبک است. به کار خود باور داریم و کار برای ما مشکل است. دو، سه موقعیت برای گلزنی داشتیم و این کار را نکردیم. در نهایت با صبر توانستیم نتیجه را برگردانیم. نتیجه عادلانه ای بود. دو گل خیلی زیبا زدیم. حرکات خوبی بود و این برای ما خوب است.”

نتیجه مشکلی بود” می دانستیم. تیمی هستند که گلهای زیادی نمی خورند و با دو دفاع چهار نفره و دو مهاجم بازی می کنند و از نظر بدنی قدرتمندتر هستند. باید فضا پیدا کنیم و برای این باید صبور باشیم و با ریتم بازی کنیم. در پایان نیمه اول دو موقعیت داشتیم و در نیمه دوم وقتی عقب افتادیم سعی کردیم که صبر بیشتری داشته باشیم. با صبر سه امتیاز گرفتیم. نمی توانیم اشتباهات زیادی داشته باشیم. سه امتیاز گرفتیم. دوازده هفته مانده و به تلاش ادامه می دهیم.”

چهار بازی پیاپی گلزنی بعد از دقیقه ۸۵ ” شخصیت تیم را دوست دارم هر چند که ترجیح می دادم زودتر گل بزنیم. ترجیح می دادم که بازیها آرام تر باشد. تیم باشخصیتی داریم که در  دو تورنمنت زنده هستیم و به جنگیدن ادامه می دهیم.”

کامبک زدن” برای ما مهم است. سعی می کنیم که امتیاز بگیریم و به تلاش برای آماده سازی بازی سه شنبه ادامه می دهیم.”

پنالتی روی راموس”صحنه را دیدم و چیزی به نظر می رسید اما داور تصمیم دیگری گرفت. وارد این مسائل نمی شوم. داوران کارشان را می کنند و ما هم کار خود را می کنیم.”

از این سیستم برای محافظت از راموس استفاده کردید یا احتمال تکرار آن وجود دارد؟” این یک گزینه بود. می خواستیم به بازی مدافعان کناری عمق بدهیم. این گزینه ای برای بازی امروز بود. در نهایت برنده شدیم. سعی کردیم که از گزینه و نقشه خود استفاده کنیم. دو، سه موقعیت قبل از دریافت گل داشتیم. گل نزدیم اما باید فکر کنیم و فکر نمی کنم که سیستم تغییر زیادی داشت. بعد از آن توانستیم سیستم را تغییر بدهیم و این کار را کردیم. مهم این بود که سه امتیاز را گرفتیم.”

صفر پنالتی به سود شما و هفت پنالتی به ضررتان، عجیب نیست؟” نباید وارد این بحث شویم. داور کارش را می کند و ما هم کار خود را می کنیم.”

چرا رئال در مقابل تیم های پایین جدول این قدر مشکل دارد؟” الچه تیمی است که خیلی خوب دفاع می کند و خوب کار کردند. از نظر بدنی قدرتمند هستند و برای ما بازی سختی بود. بازی مقابل تیم هایی که دفاع بسته ای دارند مقابل ما مشکل  است و در نهایت با صبر به گل رسیدیم.”

بهتر شدن با تعویض ها” پنج تا ده دقیقه پایانی نیمه اول با موقعیت هایی برای ما همراه شد. با توپ صبور بودیم. حقیقت این است که مقابل تیم هایی که دفاعی هستند، کار مشکل است.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ