استقبال اسپانسرهای رئال مادرید از تبلیغات روی نمای جدید استادیوم
برنابئوی جدید قرار است که از تابستان ۱۴۰۱ آماده شود و رئال مادرید هم به دنبال بیشترین درآمدزایی ممکن از این استادیوم است.
یکی از ویژگی های نمای جدید این است که روی آن می توان از تصاویر متحرک استفاده کرد. اسپانسرهای اصلی رئال نظیر آدیداس و هواپیمایی امارات و اسپانسرهای فرعی نظیر نیوآ، آئودی ، EA Sports، هانکوک، مائو، ایزی مارکت، هوگو بالاس، هتل پالادیوم، میتلس فارم، تراگون ترابادی، موویستار، لیبربانک، پلی استیشن، کودره، سانتیاس، کوکا کولا، سولان کابراس، بانک اینوکس، بانک چاینا سیتیک، کوکه اسپورتز، دوا کلینکی و فونبت امیدوارند که تبلیغاتشان در نمای برنابئوی جدید قرار بگیرد.
منبع : مرجع خبری رئال مادرید