رئال مادرید ۳-۱ آتالانتا؛ سرقت مسلحانه از غربتی‌های ایتالیایی

0

رئال مادرید با پیروزی در مقابل آتالانتا در ورزشگاه دی استفانو در مجموع دو بازی با نتیجه چهار بر یک مقابل تیم ایتالیایی پیروز شد و پس از سه سال به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ برگشت.

مطبوعات ایتالیا به سردستگی گاسپرینی سرمربی آتالانتا بعد از بازی رفت تا جایی که می توانستند غربتی بازی در آوردند و مدعی شدند که از آنها “سرقت” صورت گرفته است. آنها به تصمیم کاملا درست داور در مورد اخراج بازیکنی که موقعیت مسلم گلزنی را از رئال گرفت، اعتراض داشتند و با وجود آن که کتاب قوانین داوری هم ثابت می کرد که داوری کاملا درست بوده است، آتالانتایی ها سعی کردند که با شلوغ بازی شکست دور رفتشان را توجیه کنند. آن هم در حالی که اگر آتالانتا ده نفره نمی شد برای رئال بهتر بود چرا که به جای این که دفاع اتوبوسی بچینند، باز بازی می کردند و ممکن بود گلهای بیشتری از یک گل دریافت کنند.

در این مدت زیدان و سایر رئالی ها سعی کردند که چیزی نگویند و منتظر بازی برگشت بمانند. در بازی برگشت اما روسیاهی به زغال ماند. در بازی برگشت رئال مادرید طوری از آنها و نوامیسشان سرقت کرد که جایی برای انکار برای کاپلو، گاسپرینی، کوریره دلوا اسپورت و به ظاهر کارشناسان فوتبال ایتالیا باقی نماند. رئال مادرید سه گل زد و چندین گل دیگر را هم نزد. اسپورتیلو ستاره اتالانتا در این بازی بود که جلوی چند موقعیت گل را گرفت و حتی یک بار هم تیر دروازه به کمکشان آمد تا این سرقت مسلحانه بیش از این نابودشان نکند.

به نظر می رسد که گاسپرینی و شرکا بهتر است به جای فکر کردن به این که چه خزعبلاتی در کنفرانس های مطبوعاتی بگویند و چه غربتی بازیهایی در بیاورند به این فکر کنند که چگونه مقهور توان فنی قدرت اول فوتبال اروپا شده اند.

در نیمه اول لوکا مودریچ هافبک کروات از ضربه کم جان دروازه بان آتالانتا بیشترین بهره را برد و با یک پاس گل استادانه به بنزما بازی را زنده کرد. آتالانتا که به دو گل نیاز داشت در نیمه دوم انتحاری بازی کرد و همین باعث شد تا رئال ضدحمله بزند. وینیسیوس پس از یک صحنه انفجاری و تماشایی که به جز ضربه آخر همه چیز داشت، با گرفتن یک پنالتی کار را تمام کرد. راموس پنالتی را به گل تبدیل کرد و از آن جا به بعد به نظر می رسید برد رئال قطعی است. آتالانتا که به گل نیاز داشت صرفا با یک کاشته (و نه در جریان بازی) به گل رسید. تیم ایتالیایی که با تبلیغات زیادی روی قوای هجومی خود (که چیزی از آن ندیدیم!) به بازی رسیده بود حرف خاصی برای فشار به رئال در جریان بازی نداشت. رئال بعد از آن روی ضدحملات چندین گل زد که آسنسیو با یک گل روحیه گرفت و رئال پیروزی قاطعانه ای با نتیجه سه بر یک کسب کرد.

رئال حالا باید منتظر قرعه کشی یک چهارم نهایی در روز جمعه باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ