لوپز کارو:«بعد از رفتن فلورنتینو پرز احساس تنهایی می کردم»

0

رئال مادرید نیوز : خوان رومن لوپز کارو سرمربی اسبق رئال مادرید در ۳۳ بازی در فصل ۰۶-۲۰۰۵ هدایت تیم را به عهده داشت که هفده برد، ده تساوی و شش شکست داشت و در چمپیونزلیگ توسط ارسنال حذف شد. او در مورد دوران حضورش در رئال صحبت کرد.

صعودش به تیم بزرگسالان:”بعد از پایان یکی از بازیهای کاستیا یکی از افراد درون باشگاه به من نزدیک شد و به من اطلاع داد که لوکزمبورگو را اخراج کرده اند و من قرار است هدایت تیم را به عهده بگیرد. با عجله سوار هواپیما شدم و به سمت مدرید سفر کردم. در آن جا به اتفاقاتی که در پیش است، فکر کردم. این طور نبود که از هدایت رئال مادرید بترسم اما می دانستم که چه چیزهایی درون و بیرون زمین در پیش است. نمی توانستم چنین فرصتی را از دست بدهم. فرصت هدایت رئال مادرید فقط یک بار در زندگی برایت ایجاد می شود. مشکل است که دوباره این قطار برگردد.”

دوران حضورت در رئال مادرید :” به نظرم در آن شرایط خاص خوب کار کردیم. برخی از بازیکنان در مقطع پایاین فوتبالشان بودند و هر چند که نتایج دلخواه را نگرفتیم اما همه بازییکنان با تعهد کار کردند و تلاش خوبی داشتند. تعهد بالای رختکن من را شگفت زده کرد چرا که در سالهای قبلش چنین چیزی را کمت ردیده بودیم. شرایط خیلی مشکلی را پشت سر گذاشتیم اما همیشه مثل یک تیم بودیم.”

استعفای فلورنتینو:” مشکل ترین روز برای همه دوشنبه بعدش بود که تیم در مقابل مایورکا در خارج از خانه در اوایل فوریه ۲۰۰۶ شکست خورده بود. من در مراسمی از بنیاد خیریه رئال در زندان سگویا بودم و با مدیران صحبت کردم. در آن جا از تماس فلورنتینو پرز که به من گفت استعفا داده، شگفت زده شدم. نمی دانم که چرا با من تماس گرفت اما احتمالا می خواست قبل از این که از رسانه ها بشنوم، خبر به دستم برسد. سعی کردم که او را راضی کنم که بماند و گفتم که به او نیاز داریم اما تصمیمش را گرفته بود. مطمئن بود که زمان رفتنش رسیده است. من به فلورنتینو پرز کاملا اعتماد داشتم و بدون او شرایط خیلی مشکل بود. بعد از رفتنش در برخی لحظات احساس تنهایی می کردم.”

آخرین ماه های بازی زیدان:” در آخرین ماه های فصل تصمیم زیدان مبنی بر بازنشستگی را شنیدم. در گفتگویی با او مطلع شدم. در آن لحظات فکر می کردم که شاید بهتر است همچنان بازی کند چرا که بازیکن فیکس تیم بود و سطح خیلی بالایی داشت و در جام جهانی ۲۰۰۶ هم نتایج خوبی گرفت اما او بسیار باهوش و متواضع است و شخصیت صادقی دارد. یک سال پیش از اتمام قراردادش انصراف داد، این گویای خیلی چیزهاست.”

جدا شدنش:”آخرین کنفرانس مطبوعاتی ام در رئال برای وداع بود. خیلی ها از این که در آن کنفرانس مطبوعاتی عذرخواهی کردم شگفت زده شده و می شوند اما فکر می کردم که باید این کار را بکنم. هر کسی شخصیت خاص خود را دارد و با تمام وجودم این را گفتم چرا که مسئولیتم این بود که برای رئال مادرید جام ببرم. نتوانستم این کار را انجام بدهم و به همین خاطر مسئول ناامدی هواداران رئال بودم که حس می کردم در آن لحظات خیلی ناراحت بودند. می خواستم که بدانند من هم ناراحت هستم. به همین خاطر عذرخواهی کردم. می توانستم کار متفاوتی انجام بدهم؟ باید برای بردن جام ها تصمیم های دیگری می گرفتم؟ صادقانه سعی می کنم به عقب نگاه نکنم. در زندگی وقتی تصمیمی را می گیری به این بستگی دارد که نتیجه می گیری یا نه. اما چه کسی عواقب تصمیم دیگر را می داند؟ چطور می دانی که ممکن بود که تصمیم دیگر درست باشد یا نه؟”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ