خیمه زدن رئال مادرید روی استعدادهای فوتبال فرانسه؛ دیابی آخرین نمونه

0

رئال مادرید نیوز : علاقه رئال مادرید به موسی دیابی وینگر ۲۱ ساله لورکوزن در ادامه راه رئال مادرید برای جوانسازی ترکیبش در سالهای آینده است و البته رئال مادرید در سالهای اخیر نگاه ویژه ای به استعدادهای فوتبال فرانسه داشته است. حضور زیدان روی نیمکت رئال باعث شده که توجه یم به فوتبال در این کشور بیش از قبل شود.

طبیعتا اصلی ترین هدف رئال مادرید برای خرید کهکشانی، کیلیان امباپه است که در پی اس جی می درخشد. این بازیکن به شدت دوست دارد که رئالی شود و به همین خاطر تا کنون سه بار پیشنهاد تمدید با پی اس جی را رد کرده است. البته در حال حاضر حضور فرانسوی ها در رئال هم پرشمار است. زیدان شخصا در سال ۲۰۱۱ از مدیران رئال خواست تا واران را بخرند و حالا رافا پس از یک دهه به یکی از کاپیتان ها و یکی از بزرگان رختکن رئال مادرید تبدیل شده است. فرلاند مندی هم در سال ۲۰۱۹ با نظر شخص زیدان به رئال آمد و پیشرفت خوبی در پست دفاع چپ داشته است. زیدان به رگیلون اعتماد نداشت و به همین خاطر از مدیران رئال خواست برای خرید دفاع چپ لیون ۴۸ میلیون یورو بپردازند. البته زیدان در همین مدت آلفونس آرئولا را هم خرید، دروازه بانی که یک فصل قرضی در رئال بود و حالا به فولام انگلیس رفته است. آرئولا چندان در رئال موفق نبود و یکی از مقصران حذف از کوپا در فصل گذشته و شکست مقابل سوسیه داد بود.

در سالهای اخیر بحث خریدهای فرانسوی در رئال خیلی داغ بوده است. بازیکنانی نظیر تانگی اندومبله، انگولو کانته و پل پوگبا پیرامون خط هافبک رئال مطرح شده اند هر چند که انتقال هیچ کدامشان نهایی نشد. حالا یک هافبک دیگر یعنی ادواردو کاماوینگا در لیست خرید رئال است. این بازیکن که در رن درخشیده گزینه اصلی رئال برای تبدیل شدن به ذخیره کاسمیرو است. کاماوینگا فقط ۱۹ سال سن دارد اما آینده درخشانی پیش رویش است. البته از دیگر هافبک های مورد نظر رئال می توان به حسام عوار و رایان چرکی اشاره کرد که هر دو در لیون خوش درخشیده اند.

در خط دفاعی همچنین دایو اوپامکانو از لایپزیش مورد توجه رئال بود که در نهایت با ۴۵ میلیون یورو راهی بایرن مونیخ شد. حالا رئال مادرید به دنبال خرید ابراهیما کوناته دیگر مدافع لایپزیش است که البته گفته می شود مذاکرات خوبی با لیورپول داشته است. دن اکسل زاگادو (۲۱ ساله، دورتموند)، بنوا بادیاشیل (۲۰ ساله، موناکو) نیز مورد توجه رئال مادرید هستند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ