رختکن بارسلونا خواهان ادامه دادن کومان هستند

0

اختصاصی بارسا نیوز – به گزارش اسپورت ، رختکن تیم بارسلونا خواهان ادامه دادن رونالد کومان ، سرمربی فعلی تیم بارسلونا ، هستند . 

 

اسطوره هلندی بارسلونا در تابستان گذشته و پس از عملکرد ضعیف بارسلونا در فصل ۲۰۱۹/۲۰۲۰ هدایت بلوگرانا را با شجاعت به عهده گرفت . کومان از شرایط ورزشی ، روحی و اقتصادی بأشکاله بارسلونا کاملا آگاه بود.

 

ابتدای فصل عملکرد کومان در حد انتظار نبود و عوامل زیادی در این اتفاق نقش داشت ، اما رفته رفته شرایط بارسلونا بهتر شد تا سال ۲۰۲۱ برای کاتالان ها بسیار خوب رقم بخورد.

 

خوان لاپورتا رئیس جدید بارسلونا نیز در اولین سخنرانی عمومی خود به عنوان رئیس بارسلونا خطاب به کومان گفت ” تو اعتماد کامل من و هیئت مدیره را داری “. 

 

اکنون لاپورتا از طریق بزرگان رختکن می داند که آن ها خواستار ادامه دادن رونالد کومان با باشگاه بارسلونا هستند و سرمربی خود را دوست دارند و به او عادت کردند .

 

بازیکنان بارسلونا ارزش تیم کومان و شخصیت او که هر لحظه آماده کمک به بارسلونا است را دوست دارند و برای او احترام قائل هستند . کارلس توسکتس دیروز در مصاحبه خود اشاره داشت که کومان جز اولین افراد باشگاه بود که با کاهش حقوق موافقت کرده بود .

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ