ABC: هالند دیوانه پیوستن به رئال مادرید در تابستان بعدی

0

ABC گزارش داده است که ارلینگ هالند مهاجم نروژی به شدت امیدوار است که در تابستان بعدی راه حضور در رئال مادرید را در پیش بگیرد.

در حقیقت این بازیکن حس می کند که زمانش رسیده تا گام مهم دوران فوتبالش را بردارد که رئال مادرید را بهترین گزینه برای خود می داند و از وکیلش مینو رایولا و پدرش خواسته است تا راه انتقال به رئال مادرید را برایش هموار کنند.

به گفته ABC خرید هالند برای رئال ۱۶۰ میلیون یورو هزینه دارد که از این مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو به دورتموند می رسد، ۳۰ میلیون یورو به رایولا و ده میلیون یورو به پدر بازیکن نروژی.

مارکا گزارش داده است که رئال مادرید می داند که نمی تواند از نظر مالی با باشگاه های دیگر برای خرید هالند و امباپه رقابت کند. در حقیقت رئال می داند که باشگاه های دیگر از نظر مالی می توانند شرایط بسیار بهتری را نسبت به رئال برای این بازیکنان فراهم کنند و به همین خاطر است که رئال می خواهد از مسائل حسی استفاده کند. طبیعتا هیچ باشگاه دیگری از نظر ریشه دار بودن و قدرت ترغیب ستارگان فوتبال جهان به رئال نمی رسد چرا رئال از نظر تاریخچه و گذشته یک سر و گردن از بقیه تیم ها بالاتر است. خود هالند دوست دارد که به رئال بیاید و وکیلش مینو رایولا نیز رابطه خوبی با خوزه آنخل سانچز  مدیر اجرایی رئال مادرید دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ