به جا مانده از بازی مقابل سلتاویگو: پیش به سوی دوجامه شدن

0

رئال مادرید نیوز : توماس رونکرو سردبیر نشریه آس در مورد بازی رئال مادرید و سلتاویگو نوشت.

برد سینمایی
در فیلم حماسی “پولترجیست” صحنه ای وجود دارد که در تاریخ سینما ثبت شده است. زمانی که تلویزیون خانه جادو می شود، تصاویری با صداهای عجیب از جانب دختری پخش می شود که از جانب آدم فضایی ها ربوده شده است و به والدینش با صدایی لرزان و ترسان می گوید “آنها این جا هستند.” اتلتیکویی ها و بارسایی ها حالا باید این گونه با خود فکر کنند چرا که برایشان قابل درک نیست که چطور ممکن است که تیم زیدان از شب شکست مقابل لوانته در والدبباس چه کار کرده که بعد از آن دیگر مزه شکست را نچشیده و پیروزی های شایسته و عملکردهایی مطمئن را ارائه داده است. از ناامیدی به شادمانی و ایمان رسیدیم و حالا می توانیم دبلی تاریخی را با لالیگا و چمپیونزلیگ داشته باشیم. رختکن باور دارد و همین مهمترین است. فرقی ندارد که دو عنصر کلیدی در خط دفاعی یعنی کارواخال و راموس به علت مشکلات و مصدومیت ها حضور نداشته باشند یا این که هازارد با مصدومیت هایش تبدیل به مشکلی همیشگی شود.  زیزو رهبر ارکستر است و در این جا هیچ کس ناامید نمی شود. همه در خط حمله عالی هستند. ویولونیست فوق العاده گروه، بنزما است که مخاطبان را ایستاده روی پایشان می نشاند. نیم ساعت اولش در بالایدوس یک موسیقی بی نظیر برای رئالی هایی بود که در هفته های اخیر او را دنبال کردند. امیدواریم که جشن ادامه داشته باشد.

کریم بی نظیر
درست است که سلتا یک پنج ضلعی هنرمندانه با آسپاس، سانتی مینا، نولیتو، دنیس سوارز و برایس داشت. اما رئال هم کروس و مودریچ را دارد  و مثل این است که در یک تیم بسکتبال هم جردن را داشته باشی و هم زنده یاد کوبی برایانت. این گونه می توان به شکل شگفت انگیزی بازیها را کنترل کرد. اما با همه این ها اگر چراغ کریم روشن نبود اتفاق خوشایندی رخ نمی داد. در غیاب راموس و نیمکت نشینی همیشگی مارسلو، بازوبند کاپیتانی را بسته بود و کریم حس سینمایی را داشت و همین باعث شد تا بیش از همیشه به رهبر تیم تبدیل شود. در فصل جاری در ۳۲ بازی ۲۳ گل زده (۰.۷۱ گل در هر بازی) و تقریبا با مسی که با چهار بازی بیشتر چهار گل بیشتر زده برابری کرده است (۰.۷۵ گل در هر بازی). زیدان بهتر از هر کسی گفت:” بنزما خارق العاده است.”

ناچو یک الگوست
اگر می خواهید که خوب و موثر باشید، ناچو را الگوی زندگی خود ارائه بدهید. رئالی ترین بازیکن این ترکیب است (تنها بازیکن ترکیب رئال است که به هیچ تیم دیگری نرفته) و با عملکرد های بی نقص خود فیکس شدن را به دست اورده و کورتوا و هم تیمی هایش از او راضی هستند. سریع است، خوب یادرگیری می کند، باهوش است و بسیار مطمئن ظاهر می شود. قابل درک نیست که لوئیز انریکه او را در لیستش قرار نداده است. به هر صورت مشکلی نیست چرا که برای هفته بزرگ و دو بازی با لیورپول و یک بازی با بارسا آماده خواهد بود.

داور
ملرو کاری را کرد که هرگز یک داور نباید انجام بدهد: به تکل های خشن و لایق کارت توجهی نداشت و به جایش به خرکات بی خطر توجه داشت و بدتر از همه یک خطای بی دلیل را در نزدیکی محوطه جریمه به حریف داد و برای این که کارش را توجیه کند کارت زرد بی دلیلی به مودریچ داد که باید در دادگاه عالی ورزش پاک شود. ملرو داور بدی است، تمام.

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ