جنجال در مورد حضور هالند در اردوی نروژ؛ نگاه ویژه رئال به هشت فینال دورتموند

0

رئال مادرید نیوز : ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند که مورد نظر رئال مادرید قرار دارد در حالی به اردوی تیم ملی کشورش اضافه شده است که حضورش با جنجال زیادی همراه است.

در حقیقت نروژ در بازی اولش در مرحله راهیابی به جام جهانی باید به جبل الطارق برود. این کشور جزئی از خاک بریتانیا محسوب می شود و بر اساس قوانین دولت آلمان همه افرادی که به خاک بریتانیا سفر می کنند در بازگشت به آلمان باید در قرنطینه باشند. بدین ترتیب اگر هالند به جبل الطارق برود نمی تواند در بازیهای اینده دورتموند حضور داشته باشد. در چنین شرایطی دورتموندی ها فشار می آورند تا جلوی حضور هالند در بازی اول مقابل جبل الطارق را بگیرند تا او در بازیهای بعدی حضور داشته باشد.

نروژ فعلا در منطقه مالاگا در اسپانیا اردو زده است و البته تیم ملی فوتبال این کشور اردویش را با ۳۱ بازیکن برگزار کرده تا اگر برخی باشگاه ها نظیر دورتموند جلوی حضور بازیکنانشان در بازیهای ملی را بگیرند، مشکلی وجود نداشته باشد.

رئال مادرید البته جدا از این منتظر هشت بازی آینده دورتموند است. اگر دورتموند سهمیه چمپیونزلیگ فصل بعد را نگیرد جدایی هالند قطعی است چرا که نه بازیکن نروژی می خواهد در تیمی باشد که در چمپیونزلیگ نیست و نه دورتموند از نظر مالی توان حفظ وی را خواهد داشت. دورتموند فعلا در فاصله هشت بازی با پایان چهار امتیاز تا رتبه چهارم و کسب سهمیه چمپیونزلیگ فاصله دارد. بازیهای آنها نیز بازیهای مشکلی در مقابل تیم هایی نظیر لایپزیش، ولفسبورگ و آینتراخت خواهد بود که جزء حخریفان مستقیم آنها به شمار می روند.  اگر دورتموند در هشت بازی آینده نتواند شرایط خود را تغییر بدهد، جدایی هالند دور از انتظار نیست.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ