تئو هرناندز:«بازگشت رونالدو به رئال مادرید؟ نظری ندارم»

0

رئال مادرید نیوز : تئو هرناندز دفاع چپ سابق رئال مادرید که در حال حاضر در میلان توپ می زند در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

رونالدو و جدایی از رئال مادرید :” کریستیانو بازیکن بی نظیری است که همه چیز را برده و با جاه طلبی کار می کند. نبود چنین بازییکنی همیشه حس می شود. بازگشتش به برنابئو؟ نمی دانم، نظری ندارم (می خندد).”

اشرف حکیمی:” درون زمین با هم دشمن باید باشیم اما بیرون از زمین رفیق هستیم. بازیکن خیلی خوبی است. به خوبی او را می شناسم. مشخصه های مشابهی داریم و هر دو خیلی هجومی هستیم. جدا شدنمان از رئال مربوط به مربی و خود باشگاه است اما هر دو می خواستیم برویم.  وقتی بازیکنی نتوند بازی کند نمی تواند توانایی هایش را نشان بدهد. حالا هر دو این کار را می کنیم. ترک رئال مادرید بهترین اتفاقی بود که برای من رخ داد.”

بهترین خاطره ات از رئال مادرید:” بدون تردید بردن چمپیونزلیگ. این احساس در خاطر می ماند.”

مارسلو:”خیلی به من کمک کرد. این که به من توصیه بدهد و بازی کردن کنارش یکی از افتخارات بزرگ برای من بود. هر از گاهی در اینستاگرام به هم پیام می دهیم.”

موفقیت بازیکنان سابق رئال نظیر خودش آلبیول، هیگواین و … در کالچیو:” توضیحش مشکل است. در رئال بازیکنان خیلی خوبی حضور دارند و خیلی از آنها برای بیشتر بازی کردن باید جدا شوند.”

براهیم دیاز:” او را دوست دارم. از وقتی که به این جا آمده رابطه خیلی خوبی با هم داریم. هم تیمی فوق العاده ایست. بی نظیر خواهد بود اگر حداقل یک سال دیگر بماند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ