هزینه خرید همزمان امباپه و هالند به اندازه هزینه بازسازی برنابئو

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید برای شروع انقلاب در ترکیبش نیاز به فروش برخی بازیکنان مازاد دارد.  رئال مادرید برای بازسازی برنابئو وام گرفته است که با احتساب بازپرداخت سالانه ۲۹.۵ میلیون یورو بین ۲۰۲۳ تا ۲۰۴۹ برای ساخت برنابئوی جدید باید ۷۹۶.۵ میلیون یورو هزینه کند.

هزینه بازسازی برنابئو یکی از بزرگترین هزینه های ممکن برای رئال مادرید بوده است. جالب این که این هزینه تقریبا معادل خرید هالند و امباپه و پرداخت شش سال دستمزد آنها با احتساب مالیات است. شاید این روزها هواداران رئال از خود بپرسند که برنابئوی جدید را ترجیح می دادند یا این که هالند و امباپه فصل بعد در تیمشان باشند؟

پی اس جی به امباپه پیشنهاد دستمزد سالانه ۳۶ میلیون یورو را داده است. بدین ترتیب اگر رئال بخواهد او را بخرد باید با احتساب مالیات سالی ۷۲ میلیون یورو برای وی هزینه کند. از سویی هالند نیز پیشنهاد دستمزد سالانه ۹ میلیون یورو (با احتساب مالیات ۱۸ میلیون یورو) را از غول های لیگ انگلیس دارد. رئال اگر بخواهد پیشنهاد بهتری بدهد باید به او سالی ۲۰ میلیون یورو با احتساب مالیات بدهد. بدین ترتیب رئال برای خرید امباپه و هالند باید سالی ۹۲ میلیون یورو فقط برای دستمزدشان هزینه کند. در حال حاضر دستمزد بازیکنان رئال مادرید روی هم ۴۴۸ میلیون یوروست آن هم در حالی که بودجه رئال با کاهش ۳۰۰ میلیونی مواجه شده و به ۶۱۲۷ میلیون یورو رسیده است.

البته دستمزد سالانه ۹۰ میلیونی امباپه و رونالدو را باید به هزینه خریدشان هم اضافه کرد. اگر قیمت هر کدام در تابستان بعدی را ۱۵۰ میلیون یورو بدانیم روی هم ۳۰۰ میلیون یورو هزینه خواهند داشت. رئال این هزینه را به صورت قسطی برای شش سال می پردازد یعنی سالی ۵۰ میلیون یورو. بدین ترتیب هالند و امباپه سالانه ۱۴۲ میلیون یورو برای شش سال هزینه روی دست رئال می گذارند.در واقع این دو روی هم ۸۵۲ میلیون یورو برای رئال هزینه دارند یعنی تقریبا معادل هزینه بازسازی برنابئو!

از سویی ادواردو ایندا خبرنگار اسپانیایی ادعا کرده است که انتقال هالند به رئال مادرید با ۱۵۰ میلیون یورو نهایی شده است و از سویی امباپه از رئال خواسته تا انتقالش را در همین تابستان نهایی کنند چرا که او نمی خواهد در سال پایانی قراردادش با پی اس جی تحت فشار برای تمدید بماند. البته رئال از امباپه خواسته که فعلا تا تابستان در مورد تمدید مقاومت کند تا همه چیز روشن شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ