مارکا تخریب رقیب فلورنتینو پرز را آغاز کرد

0

رئال مادرید نیوز : روزنامه مارکا در سالهای اخیر بدون تردید یکی از بزرگترین جیره خواران فلورنتینو پرز بوده است که از بزرگترین اشتباهات ورزشی مدیر رئال نظیر فروش رونالدو نیز قاطعانه حمایت کرده است و حالا تریبون رسمی مدیر رئال مادرید علیه راموس را تشکیل داده و در ماه های اخیر در جنگ پرز – راموس طرف کاپیتان رئال مادرید را گرفته است.

حالا درست در روزی که انریکه ریکلمه بیزینسمن موفق و ۳۲ ساله خودش را به عنوان رقیب پرز در انتخابات ۲۰۲۱ معرفی کرده است، مارکا نیز تخریب را علیه وی آغاز کرده است.

این رسانه در تیتری که تحت عنوان ” عکس گرفتن ریکلمه با مسی” منتشر کشده قصد تخریب رقیب پرز را دارد تا از همین حالا جنگ انتخاباتی را آغاز کند آن هم در حالی که ریکلمه هنوز نامزدی خود را به صورت قطعی اعلام نکرده است و گفته که “ِیا حالا یا در آینده” برای ریاست رئال اقدام می کند.

مارکا در گزارش خود در مورد ریکلمه به این نکته اشاره کرده است که او در لیست صد مرد لاتین برتر در مبارزه با تغییرات آب و هوایی قرار گرفته، به فرمول یک و گلف علاقه دارد، از کودکی رئالی بوده و در فینال های میلان، کیف و کاردیف حضور داشته است. او در سال ۲۰۱۹ اسپانسر بازی دوستانه رئال و رم بود که جام آن بازی نیز به شکل درختی بود که به رم به عنوان برنده اهدا شد.

ریکلمه که در حوزه انرژی خورشیدی فعالیت می کند  تا کنون چندین بار با پاپ فرانسیسکو در شهر رم یا با پادشاه اسپانیا ملاقات کرده است.

به هر صورت عکس گرفتن با مسی چیز خاصی را روشن نمی کند که اگر ریکلمه قصد مخفی کردن این عکس را داشت، آن را در شبکه اجتماعی خود منتشر نمی کرد که مارکا حالا بخواهد از این عکس علیه او استفاده کند. ریکلمه به شدت رئالی است که سه فینال اخیر رئال در چمپیونزلیگ را هم در کنار خانواده تماشا کرده است.

چیزی که مشخص است این است که پرز در سالهای اخیر در زمینه مدیریت ورزشی و نقل و انتقالات افت فاحشی داشته که تشابهی با دوره اولش و خریدهای کهکشانی او نداشته است. خرید فاجعه باری همچون هازارد، تمدید اشتباه بیل که در حال حاضر روی دست تیم باد کرده، فروش رونالدو، عدم تقویت تیم در فصل جاری و … برخی از اشتباهات فاحش پرز در سالهای اخیر بوده اند که باعث شده اند رئال از سطح اول فوتبال اروپا دچار نزول شود و در حال حاضر از مدعیان اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ هم به شمار نرود. قطعا وجود یک رقیب انتخاباتی سرسخت برای پرز می تواند رئال را از نظر مدیریتی ارتقا بدهد تا یا پرز به دوره اوجش برگردد یا خون تازه ای به رگ های باشگاه وارد شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ