یازده بازیکنی که ماندنشان در رئال مادرید قطعی نیست

0

رئال مادرید نیوز : در حال حاضر به نظر می رسد که یازده بازیکن آینده ای نامطمئن در رئال دارند. در حقیقت شش تا از این نفرات مازاد به شمار می روند و پنج تای دیگر اگر پیشنهاد خوبی داشته باشند، جدا می شوند.

ایسکو، مارسلو، بیل، سبایوس، ماریانو و اودریوزولا شش بازیکن مازاد رئال مادرید هستند. سه تای اول دستمزد بالایی می گیرند و باشگاه همین که از پرداخت دستمزدشان معاف شود، خوشحال خواهد شد در حالی که در مورد سه تای دیگر باشگاه امیدوار است که حداقل ۵۰ میلیون یورو درآمدزایی کند.

پنج بازیکن هم اگر پیشنهاد خوبی داشته باشند، فروخته می شوند تا پول خریدهای کهکشانی نظیر امباپه و هالند جور شود. در حقیقت میلیتائو، اودگارد، وینیسیوس، هازارد و واران این نفرات هستند. اگر واران و راموس بمانند به نظر می رسد که رفتن میلیتائو قطعی است چرا که منطقی نیست که برای سومین سال پیاپی نیمکت نشین شود. اودگارد نیز به واسطه درخشش در آرسنال مشتریان خوبی دارد و اگر زیدان سرمربی فصل بعد رئال باشد، جایی برای بازگشت او نیست. وینیسیوس در باشگاه محبوب است اما شاید رئال مجبور شود که برای درآمدزایی او را بفروشد. هازارد پس از دو فصل ناکام شاید جدایی را انتخاب کند و از سویی واران هم اگر تا دو ماه دیگر قراردادش را تمدید نکند ممکن است با ۷۰ میلیون یورو فروخته شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ