امیدواری کاماوینگا به انتقالش به رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۱

0

رئال مادرید نیوز : تیم زیر ۲۱ سال فرانسه با حضور کاماوینگا شروع خوبی در یوروی زیر ۲۱ سال نداشت و مقابل دانمارک شکست خورد اما ادواردو همچنان به بحث مهم دیگر در زندگی شخصی خود نگاه می کند: خروج از رن.

در حقیقت این بازیکن فقط به حضور در رئال مادرید فکر می کند و می خواهد به زین الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه ملحق شود. در حقیقت زیدان که لیگ فرانسه را دنبال می کند از سبک بازی کاماوینگا راضی است و به این بازیکن علاقمند است و ادواردو هم به همین خاطر خیلی دوست دارد که زیر نظر این مربی کار کند و به همین خاطر است که به هیچ گزینه ای جز حضور در رئال مادرید فکر نمی کند آن هم در حالی که تیم هایی نظیر چلسی، یونایتد و پی اس جی به دنبال خرید او هستند. البته مشکل این جاست که اگر زیدان فصل بعد از رئال جدا شود، کاماوینگا باید تصمیم دیگری بگیرد. زیدان در ماه های اخیر بارها گفته است که احتمال جدایی از رئال را رد نمی کند.

ماه مارس برای کاماوینگا آسان نبوده است. در شروع ماه، استاد و مربی محبوبش ژولین استفان از رن جدا شد. این هافبک با استعداد که تا سال ۲۰۲۲ قرارداد دارد، ترجیح می دهد در همین تابستان از رن جدا شود تا این که منتظر اتمام قراردادش در سال آینده بماند. این بازییکن که وکالتش را به عهده جاناتان بارنت، وکیل گرت بیل سپرده است، از نتایج ضعیف رن رد این فصل راضی نیست و می خواهد جدا شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ