گزینه های جانشینی لوکاس وازکز: براهیم و دی فروتوس

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که جدایی لوکاس وازکز از رئال با اتمام قراردادش در پایان فصل قطعی است. باشگاه به دنبال جانشین برای او در پست بال راست است. براهیم دیاز که فصل خوبی در حضور قرضی از رئال به میلان داشته یکی از گزینه هاست هر چند که خورخه دی فروتوس محصول آکادمی رئال که به لوانته رفته هم شاید در تابستان برگردد.

لوکاس در این فصل در پست دفاع راست هم عملکرد خوبی داشت و نمی توان صرفا او را در مورد عملکردش در پست بال راست قضاوت کرد اما برای فصل آینده باشگاه حس می کند که با حضور ناچو فرناندز که قابلیت حضور در پست دفاع راست را هم دارد، نیازی به تقویت این  پست ندارد و ناچو می تواند با لوکاس رقابت کند.

حالا بد نیست که مقایسه ای میان براهیم و دی فروتوس داشته باشیم که به نظر می رسد یکی از آنها فصل اینده در ترکیب رئال خواهند بود. دی فروتوس در تابستان گذشته از رئال راهی لوانته شد اما همچنان نیمی از حق انتقالش در اختیار رئال است. یکی از مزیت های دی فروتوس که این فصل آمار درخشانی از نظر پاس گل در لالیگا داشته این است که کمتر از براهیم مصدوم می شود. از طرفی براهیم هر چند که شروع فصل درخشانی در میلان داشت اما با افت روسونری ها او هم افت کرد.البته براهیم با تجربه حضور در سیتی و میلان به مراتب باتجربه تر از دی فروتوس است که صرفا در آکادمی رئال و تیم های کوچک لالیگا بازی کرده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ