بولودا:«پرز پول یک قهوه را هم از جیب خودش نمی پردازد»

0

رئال مادرید نیوز : ویسنته بولودا که مدتی به عنوان رئیس موقت رئال مادرید فعالیت کرده در مورد احتمال حضورش در انتخابات ۲۰۲۱ ریاست باشگاه صحبت کرد.

انتخابات پیش رو:” همیشه رویای ریاست در رئال را داشتم اما هنوز تصمیم نگرفته ام که در انتخابات شرکت کنم. فکر نمی کنم که زمان مناسبی برای برگزاری انتخابات باشد. شرایط اقتصادی باشگاه باید وحشتناک باشد.”

توقعات مالی برای حضور در انتخابات:” دوست دارم یکی به من توضیح بدهد که چرا برای شرکت کردن در انتخابات ریاست باشگاه باید بیست سال عضو رسمی بوده باشی. همه باید شانس های یکسانی داشته باشند. هر چقدر افراد بیشتری نامزد شوند، انتخابات بهتری را شاهد خواهیم بود.”

هزینه های نقل و انتقالات:” زمان مناسبی برای جنگیدن برای خرید بازیکنان نیست چرا که در نهایت پول این خریدها باید از جیب رئال مادرید پرداخته شود. فلورنتینو پرز پول یک قهوه را هم از جیب خودش نمی پردازد چرا که کل این هزینه ها از حساب باشگاه انجام می شود. همان طور که در دوران حضور من همه هزینه ها به حساب باشگاه بود. فکر نمی کنم که اگر شرایط مالی نامناسب باشد، بتوان خریدی انجام داد.”

تمدید قرارداد راموس:” او یک مورد خاص است و باید بدانیم که زندگی خود را برای باشگاه گذشته است. باید در چنین مواردی با محبت ویژه ای برخورد کنیم.”

چرا در سال ۲۰۰۹ گفتی لیورپول را “له” می کنیم؟” هرگز از این جمله پشیمان نیستم. چیز بدی نگفتم. مهم نیست که دیگران چه نظری داشته باشند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ