امید رئال مادرید به درآمدزایی ۱۴۵ میلیونی از فروش هشت مازاد

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید برای خرید بازیکنان در تابستان بعدی به سرمایه نیاز دارد که مجبوراست برخی بازیکنان را بفروشد. رئال امیدوار است که از فروش هشت بازیکن ۱۴۵ میلیون یورو درآمدزایی کند.

رئال امیدوار است که با جدایی بیل از پرداخت حداقل ۲۵ میلیون یورو دستمزد وی با احتساب مالیات خلاص شود. رئال در فصل جاری این مبلغ که بخشی از دستمزد وی بود را پرداخت و بقیه دستمزدش توسط تاتنهام پرداخته شد. رئال روی درآمد ۳۰ میلیونی از فروش سبایوس حساب می کند چرا که پس از دو فصل حضور دنی در آرسنال وقتش رسیده که رئال از فروشش درآمدزایی کند. رئالی ها امیدوارند که از فروش یوویچ که قرضی به آینتراخت رفته همین قدر درآمدزایی کند. همچنین رئال منتظر است که رم با پرداخت ۱۵ میلیون یورو قرارداد مایورال را از حالت قرضی به حالت قطعی در بیاورد.

از سویی از ترکیب کنونی نیز چهار بازیکن در لیست مازادها هستند: مارسلو، ایسکو، ماریانو و اودریوزولا. رئال در مورد فروش بازیکن برزیلی مبلغ بالایی نمی خواهد و همان طور که به طور مثال ناواس با ۱۰ میلیون یورو راهی پی اس جی شد، رئال در مورد مارسلو نیز با مبلغ مشابهی راضی به فروش وی می شود. رئال مادرید امیدوار است که ایسکو را با ۲۰ میلیون یورو به فروش برساند. اودریوزولا ۲۰ و ماریانو ۱۵ میلیون یورو قیمت گذاری شده اند و رئال امیدوار است که از فروش این هشت مازاد ۱۴۵ میلیون یورو  درآمدزایی داشته باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ